Nicholas merchandise™

Maraj

Ålø- og energiminister
#1
Siden Nicholas har den leie uvanen at han legger igjen klesplagg hos meg hver gang han er på besøk i Oslo, føler jeg at det er min plikt å gjøre noe for å stoppe dette tullet. Det holder visst ikke med tilsnakk lenger. Selv ikke når t-skjorten hans fikk føle nærkontakt med Pikachu sluttet han med dette tøyset. Tullefranzlol.

Jeg ser derfor ingen grunn til å ikke selge det nyeste og hotteste innen Bebbe-glemer-dritt-hos-Kyber-fashionen:

Behold teh sokk

Sokken er brukt av sjefen sjøl i gud vet hvor mange dager. Den er selvsagt uvasket og har ligget trygt i skuffen, under riktige levekår i forhold til temperatur, sollys og fuktighet, siden Nicholas var i Oslo forrige gang.

Jeg aner at denne lille rariteten kan oppnå skyhøye bud på det åpne marked. Men siden det er lol, velger jeg å gi den en sjanse her inne først.

Så fortell meg. Hva er dere villige til å punge ut med for denne lekre Nicholasmerchandisen™?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#3
Jeg har klart å styre meg. Hva Nicholas finner på med sokkene sine, er det vel bare han som kan svare på.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Visste du ikke at de to ofte har overnattingsfest hos hverandre? Da er det heftig guttekos til langt utpå natten og litt til.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#8
Alikevel velger han alltid å ha på seg buksene. Selv under dyna.
 
#9
Jeg venter med å gi bud til jeg vet om Nicholas har onanert i den eller ikke.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#10
Jeg byr The Cremators.

Den er et et mesterverk alle burde se!

Daniel: Han har svettet i den! Er ikke det nok?
 
#11
Joda. Men tenk om han har både svettet i den, og brukt den som runkesokk ... :forelsket:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#12
Du sier noe. Da er den kanskje verdt Christmas Evil også.

"He'll sleigh you!"