Nicholas' salgs- og bytteemne

D

Deleted member 91

Gjest
Jaaa, får lansere mitt emne på nyeste versjon av Spillegal også, ettersom tiden er kommet for å selge og bytte noen spill igjen. Jeg har følgende å bli kvitt:

PS2:

We Love Katamari (Borte)
Gregory Horror Show
MX2002
Metal Gear Solid: Sons of Liberty (spansk tekst)
Grand Theft Auto III
Fur Fighters: Viggo's Revenge (tysk cover)
The Sims
The Simpsons: Road Rage

Xbox:

Psychonauts (Borte)
Dead or Alive 3
Burnout 3
Full Spectrum Warrior
Project Zero
Red Dead Revolver
Halo
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict (Collector's Edition)
Rainbow Six 3: Black Arrow
Deathrow
Mashed
Driv3r
Doom III (Collector's Edition)
Jet Set Radio Future/Sega GT2002 combo (uten ordentlig cover)

PSP:

Ridge Racer
Everybody's Golf
Twisted Metal: Online (uten cover)
Spider-Man 2 (UMD)

DS:

Metroid Prime: Hunters
Super Mario 64
Zoo Keeper
Band Brothers (Borte)

GBA:

Doom (uten cover)
Metroid Fusion (Borte)
Megaman Zero (Borte)

GB:

Super Mario Land 2

X360:

Perfect Dark Zero
project Gotham Racing 3

Dere får by ivei, ellers er jeg alltids på utkikk etter andre spill til overnevnte konsoller. Jeg er ikke særlig kresen på pris, så dere får som sagt by ivei, det er mer viktig for meg at jeg får solgt unna mye. Spør om pakkepris. :)

D

Deleted member 91

Gjest
I dunno. To femti pluss porto? Er ikke noe annet du har lyst på i tillegg da, blir rimeligere desto mer du kjøper. :p

D

Deleted member 91

Gjest
Det eeer ... et japansk rytmespill jeg plutselig ble usikker på om jeg er hypp på å selge alikevel. :$ Burde stå litt om det på play-asia eller lignende.

D

Deleted member 91

Gjest
Beklager, jeg er nok litt for glad i Band Brothers til å selge det så billig. :)

Hvor mange kronasjer skal du ha for We Love Katamari pluss Psychonauts? Kan eventuelt bytte begge mot det supre og helt motbydelige fete GUNValkyrie.

D

Deleted member 91

Gjest
:D Jeg elsker deg for å huske det der. Uansett, hva med 400 spenn pluss porto?

Spillsamlinga mi gråt den dagen det spillet dukket opp.
Ålreit, 400 pluss pluss høres greit ut. Du har ikke tilfeldigvis lyst på Half-Life 2 (xbox), Jade Empire: Super Fancy Edition (xbox) eller GTA:SA (xbox)?

D

Deleted member 91

Gjest
Wrrr. Hadde du snakket med meg for en uke eller to siden hadde jeg gjerne tatt HL2. Nå har jeg derimot fått tak i det på egen hånd, og de to andre har jeg fra fra før av. Jeg sender deg PMZ0R imorgen med kontonummerlol.

D

Deleted member 91

Gjest
Er det strengt talt noen, noe sted, som sparer på de stakkarslige pappeskene til GBA-spill? :hæ: Det er et nei, altså. Nå er det uansett bare Doom som er igjen. *redigere*

SITAT(Nicholas @ 28.05.2006, 14.45) 6259
Er det strengt talt noen, noe sted, som sparer på de stakkarslige pappeskene til GBA-spill? :hæ: Det er et nei, altså. Nå er det uansett bare Doom som er igjen. *redigere*
[/b]
Ja... Eller ikke nå lenger, selger alt av GB fordi jeg ikke orker å samle på det lenger.

Komplett er viktig uansett format man samler på.