Nicholas' salgsemne: Bytter Shadowrun mot The Darkness

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
HÆHÆHÆHÆHÆ etc.

DS:

Animal Crossing (am. versjon, funker på alle DS-er)
Super Mario 64 DS (ditto)
Castlevania: Dawn of Sorrow
Kirby's Power Paintbrush

X360:

Shadowrun
<strike>Command & Conquer 3</strike>

PSP:

Twisted Metal (uten cover)

Wii:

Excite Truck

GC:

Metroid Prime
Metroid Prime 2 (uåpnet)

Legger til mer etterhvert.

D

Deleted member 91

Gjest
Aleks: Får mer enn det for det på EB. Må opp i minst 350.

Revan: Næh, ikke egentlig. Trenger spenn for tida, skjønneru.

400? Er ikke Shadowrun billigere fordi det er et bare online spill? Eller kanskje det er det bare noe jeg har innbildt meg.

K999

Keystone State Of Mind
Det koster 500kr, det er derfor mange klager. Det er litt dyrt for å lite innhold, men Nicholas er bare sur fordi han brukte opp pengene sine på noe annet rusk.

D

Deleted member 91

Gjest
Karl: Jeg tror retailprisen ligger på 599, men du finner det helt sikkert til 499 om du leter, som med alle 360-spill. Jeg tenker bare 400 siden det er ubetydelig lite brukt, og fremstår helt som nytt.

Siste del av innlegget til K999 er jeg for trøtt til å bryne meg på akkurat nå, så jeg ignorerer det inntil videre. :v:

SITAT(K999 @ 05.07.07, 02.15) 72550
Det koster 500kr, det er derfor mange klager. Det er litt dyrt for å lite innhold, men Nicholas er bare sur fordi han brukte opp pengene sine på noe annet rusk.
[/b]
Aha, det var klaginga jeg har fått med meg, ikke det at det faktisk var billigere. <_<

SITAT(Nicholas @ 05.07.07, 02.24) 72552
Karl: Jeg tror retailprisen ligger på 599, men du finner det helt sikkert til 499 om du leter, som med alle 360-spill. Jeg tenker bare 400 siden det er ubetydelig lite brukt, og fremstår helt som nytt.

Siste del av innlegget til K999 er jeg for trøtt til å bryne meg på akkurat nå, så jeg ignorerer det inntil videre. :v:
[/b]
Har spillt Shadowrun Demoen med en kompis litt nå, og det er jo et tøft spill, men altså. Tror jeg venter et par dager med å si noe sikkert.

D

Deleted member 91

Gjest
Mmm .... Tar du portoen også har vi en avtale. Send meg en PM ganske så snart så skal jeg prøve å få posta det iløpet av dagen.

D

Deleted member 91

Gjest
Sånn, oppdatert førsteinnlegget litt. Er altså på utkikk etter The Darkness til 360, og kan bytte Shadowrun mot det. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn eff vai ai så er ikke The Darkness ute i Norge ennå, såvidt jeg veit. Står jaffal 13. juli på Tothegame.

finnes også i butikkhyllene på Kvadrat i sandnes

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, der ser vi hvor mye verdt ToTheGame er. Sårri. :p

Tothegame har rett, men butikkene har fått inn spillet allerede, og de driter tydeligvis i lanseringsdatoen.