Nightmare On Elm Street boks selges

#1
Jeg vil selge en samleboks med Nightmare On Elm Street 1-6. Tenker meg ca. 250,- for boksen.

NB. Det er en engelsk utgave så den har ikke norsk tekst.

 
#2
Filmer eller bøker?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Når han nevner at greiene ikke har norsk tekst, hva tror du? Engelske bøker med egne bøker med den norske oversettelsen i som du skal lese samtidig?
 
#5
Når han nevner at greiene ikke har norsk tekst, hva tror du? Engelske bøker med egne bøker med den norske oversettelsen i som du skal lese samtidig?
[/b]
Når han sier at det ikke har norsk "tekst" så tenker jeg film. Vet at topicet sa at det var bok men når han sa "norsk tekst" begynte jeg å lure.
 
#6
:ler:

Det er snakk om en dvd-boks, sånn ca à la denne, regner jeg med.

Det er ikke snakk om et flertall bøker, som det heter på godt norsk. Ingen sier vel boks som flertallsformen av bok? :confused:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Herregud. :rulleøyne:
Nuvel. En boks er en boks, uansett om det er bøker eller filmer eller kattesand eller esler eller bowlingkuler eller døde babyer i den.
Et bokbind er sånn du har utenpå skolebøker for at de ikke skal bli slitt.
Hvis du sitter og leser i en bok som er en del av en serie - fortrinnsvis oppslagsverk eller lignende - da leser du et bind av den bokserien.
Ubestemt, bestemt og flertallsform av ordet bok: bok -a el. -en, bøker, sitat bokmålsordboka.

Jepp.
 
#11
Er det den Jonny Depp er med i? Meh, hva skal du ha for boksen?
 
#13
Stemmer det :p XD
 
#15
Virker fristende^^
 
#17
Mhm, for ikke penger før i neste måned, pga har akkurat skaffet meg jobb. Vis det fortsatt er ledig så kliner jeg til.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#18
Jeg ble helt i ekstase da jeg så dette topicet. aNoES-filmene er seriøst den feitete horrorfilm serien. :D

Jeg hadde kjøpt den hvis Wes Cravens: New Nightmare, fulgte med.
Er du helt helt sikker du ikke bare har blingsa. Jeg har nemlig aldri sett den collectionboksen uten at 7-ern følger med.
 
#19
Joda, dette er England ... De har gitt ut Elm Street-bokser med de fem første, de seks første og så endelig alle syv. Og det er den blåaktige boksen avbildet i første innlegg som (dessverre) kun inneholder de seks første.

Uansett så er Nightmare on Elm Street-filmene klassikere innen horrorsjangeren. Anbefales alle som ikke har sett dem, særlig den første. :D
 
#20
Hold de av til meg. KAn sjekke om jeg kan få låne 250,- av foreldra mine :p Jeg kommer uansett til å kjøpe boksen. Er bare usikker på når.