Ninety-Nine Nights (Ubekrefta titel)

#22
:blunk:

WOW! Det der skal anskaffes!
blir nesten litt tent av det klippet..


<.<
>.>

*fab fab fab fab*

=D
 
#23
Det store muligheter for at jeg kommer til å like japansk hack'n slash titler etter å ha spilt dette spillet. Det ser utrolig interessant ut.
 
#25
HOLY-CHRIIST-SAAKE!!!! OMG!!!@@@
Dette....er jo, helt fantastisk!!!
Dette kan jeg si uten å overdrive, det der er noe av det beste grafikken jeg har sett!!!
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#27
Den traileren er "gammel" og desverre supermario det er ikke ingame, spillet ser på langt nær så br ut. Uansett er spillet et "must" for meg :p
 
#28
Hehe, hakke akkurat sagt at det var in-game, men uansett.
Også snakket jeg ikke bare om den siste trl som ble lagt ut, men generelt alle, men takk for at du forsikrer. ;)
Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe spillet, selvom jeg er synnsikt imponert, mest pågrunn av at det blir dyrt for både Revo og 360.
 
#30
Og Revolution kommer jo ikke før litt utpå nestår og skal jo være det "billigste" alternativet sies det....

1 maskin for rå maskinkraft og det som hører til det. Og 1 til å kanskje revolusjonere måten vi spiller på....kanskje..
 
#31
Hihihihihihihihi, ja, jeg hvet dette er litt feil plass for meg som ikke er en total "spille-gal" når forumet heter spillegal.
Også er jeg lus-fattig....wryyyyyyy! :p :(
Neida, for å ikke spam, så her er hjemmesiden, håper virkelig ikke den har blitt postet før, for noen av linkene funket ikke hos meg. :(
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#32
Jeg digger N3-theme (musikk), ganske kjipt at alt er på japansk ;_;
 
#34
Wow! Jeg har ikke sett trailerene, fordi jeg er på en treig maskin.. Men etter skjermbildene å dømme, så ser dette spillet dritpent ut grafisk sett. Er det sånn hack 'n slash-spill? Så det stod "Combo" på det ene bildet, så jeg går ut ifra det..

Håper det ikke bare er pene bilder da..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Hvorfor har dama på det første bildet sammenvokste pupper? :confused:
 
#38
Noen som har peiling på euro release?

Vurderer å kjøpe en 360 for dette. :usikker: