Ninja Blade @ Xbox360 - Hot or Not?

#1
Testa nettopp demoen til "Ninja Blade" på Xbox360, og jeg må si, til å være et buttonmashing ninjaspill så ble jeg positivt overrasket. Grafikken var noe av det råeste jeg har sett på 360 til nå og kampen mot den ene bossen du møter i demoen var av episke proposjoner med et finishmove som fikk meg til å le godt :ler:

Nå har ikke jeg spilt hverken Ninja Gaiden 1 eller 2 på boksen, men dette likte jeg veldig godt. Var beinhard hack`n slash og masse som skjedde hele tiden slik at det ikke ble kjedelig. Et typisk spill som er lagd for konsoll!

Download and reply :)

"Ninja Blade is an action-adventure game developed by From Software (developers of the Otogi series) exclusively for Xbox 360. The game has been categorized as a "Cinematic action game,"hack and slash elements with combining a mixture of context sensitive commands"
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Spillverket.no er --------> den veien
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ninja Blade var |-| så spennende
 
#4
Jeg synes de 6 minuttene jeg spilte demoen var hinsides kjedelig. Kontrollen gikk på autopilot, QTEene gjorde ingenting for meg og fiendene viste ingen tegn til å være morsomme utfordringer. Jeg skjønte heller ikke hvorfor de ikke hadde lagt til en unna-rullings-manøver og det endte opp med at det eneste jeg tenkte på var hvor utrolig mye bedre Ninja Gaiden-spillene er. Hva likte du så godt med grafikken? Jeg synes den var ufattelig kjedelig..

Eh, ja.. Mitt råd er at du tester ut Ninja Gaiden 1/2 om du vil ha en god utfordring eller God of War om du vil ha en god button masher innen sjangeren. Ninja Blade var labre saker i forhold.
 
#5
Digget det cinematiske aspektet, og selv om det blei veeeeldig cheezy actionherosupermoves så var det et artig skue. Syntes grafikken overall var rimelig herlig, og mr.spiderman var jo ganske bra modellert!

Spillet var litt sånn heavenly sword i en ninja setting :)

Du har forsåvidt en "rulle unna"-manøver, LB tror jeg det var...

Får vel sjekke ut demoene til NG imorgen bitti da, mulig jeg endrer mening om Blade da, har ikke spilt et kult ninjaspill siden nintendo 8-bit..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Grafikken klager man ikke på, det er bare det at god grafikk alene ikke gjør et spill bra. Pussig nok.