Ninja Gaiden 2 (xbox360)

Scary Paladin

Ukjent herremann
Grattis. Tør jeg spørre hvor mange continues som ble brukt? Og gjorde du alle "tests of valor"?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gratulerer ja, er nok et godt stykke igjen til jeg er på det nivået. Uansett følte jeg meg litt barsk da jeg dengte bossen i kapittel 3 i går kveld (Path of the Warrior, ja), hadde slitt bra med den jøpipen. :p

Takk:)
Jeg brukte over 500 continues på mentor, så kanskje 1000, har ikke sjekka:) hehe

Nei det var det, jeg banket de folka der man får den test of valor tingen, men den kom ikke frem så jeg ventet en stund gikk fram og tilbake, men neida den var ikke der. merkelig, uansett tror jeg at jeg hadde sliti med rundt halparten av de, da jeg gjorde det på mentor, men der prøvde jeg ikke så lenge på alle heller. Litt dumt uansett, får jo også mer karma av de testene.

Spilte gjennom warrior med kun falcon's talons nå, døde kun 2 ganger(første gjennomgang 100-300) i løpet av gjenomgangen og det var at jeg var uoppmerksom å glemte å bruke healing.. jeg hadde over 500000 spenn tilgode:) Så man får trening av master ninja:p

Hvordan ligger du ann scary paladin? hvor langt har du kommet?

Jeg sleit en del med den bossen første gang jeg også Yeti. Og ja det føles godt å ta de når man har strevd:)

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg har kommet meg under frihetsgudinnen på kapittel fire type Path of the Acolyte. Tenkte jeg skulle gjøre våpen achievementene der og prøve meg på Path of the Master Ninja hvis jeg fikk et dødsønske. Så kom plutselig MGS4 i veien, så NG må nok vente til jeg har irritert meg grønn over å prøve å få Big Boss rank der. Fantastisk nok har jeg bare spilt litt der også siden jeg har jobbet sju dager på rad hvis jeg drar med vakta i dag/natt, fordi til min store glede fikk jeg lov til å jobbe 16 timer.:gjespe:

Stemmer, greit å ta de våpen achievementene der ja. Hoho, litt av noe jobbing det der ja, får iallfall kompensert for spillkjøpa da:p
Jeg pressa meg til å gå grundig gjennom Ninja gaiden 2 før jeg slår meg løs på MGS 4, så nå er det også bestilt. Selv om jeg tror jeg er mer fan av ninja er Mgs rått som bare det, gleder meg!