Ninja Gaiden 2

#1
Ninja Gaiden 2 skal bli vist frem for xbox360 på TGS
les

Håper det ikke bli så jævla vanskelig så det var på xbox, klarte aldri å spille gjennom det pga det. <_<
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#2
Herlig nyheter, gleder meg allerede. Håper det blir akkurat like utfordrene som det forrige, det var et spill som forventet at folk kunne utføre noe annet enn random button mashing.
 
#3
SITAT(Lurtz @ 19.08.07, 13.36) 78254
Herlig nyheter, gleder meg allerede. Håper det blir akkurat like utfordrene som det forrige, det var et spill som forventet at folk kunne utføre noe annet enn random button mashing.
[/b]
Jeg er rimelig enig i det, men alikevel så var det faktisk for jævlig til tider. Kameravinklinga gjorde ting ikke så mye bedre heller.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#4
Var vel på tide at Team Ninja fikk fingra av puppene og viser oss ekte varer
; D
Jeg syns egentlig det var lite å utsette på kameravinkelen, kunne jo trykke på en knapp så kom kamera bak deg uansett.
Vanskelighetsgraden var vel forsåvidt også grei, selv om det var noe i hardeste laget.
Eneste jeg krysser fingrene for er at det blir litt penere visuelt enn det DoA spillene har vist så langt på 360.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
De legger seg antageligvis på samme lista som Ninja Gaiden Sigma til PS3, ville jeg tippe. Sånn ellers er dette gode greier; Ninja Gaiden er hardt, men aldri så hardt at det blir direkte urettferdig. Det skal ikke være lett å være ninja. ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Titta på dem istad, og det ser ut som Yeti hadde rett, gitt. Vi er på Sigma-nivå - ingen uting såklart, det er jo absolutt pent nok, og det er strengt talt viktigere at spillet kjører bra enn at bloomen presses til det ytterste. Koselig å se litt avhugging av lemmer også, det skader aldri. :v:
 
#8
Herlig!

Og nyhetene om Rez og Ikaruga på Xbox Live Arcade er fantastiske. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12


I'm glad we have this new technology … for blood. Jeez, det er faktisk mulig å prøve for hardt. Sist jeg så så mye blod var i en Monty Python-sketsj.
 
#13
Vel, hvis de hadde blandet det sofistikerte gameplayet fra Ninja Gaiden med en setting og presentasjon som faktisk er smakfull ville universet implodert. Jeg kan overse litt i overkant mye blod om spillet får til å bygge videre på alt det gode Ninja Gaiden ga oss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
SITAT(Thinaran @ 13.09.07, 16.05) 81706
I'm glad we have this new technology … for blood. Jeez, det er faktisk mulig å prøve for hardt. Sist jeg så så mye blod var i en Monty Python-sketsj.[/b]
Eller i Ninja Gaiden Sigma til PS3. Haw!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
Nå har jeg ikke spilt fullversjonen, men jeg tror ikke man kunne kutte av hoder og lemmer i enern, eller at likene ble liggende å pumpe blod istedenfor å fade vekk?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Man kunne kutte av hoder i USA-versjonen; den greia ble tatt vekk i Europa av en eller annen grunn. Folk mister lemmer og blir delt i to i EU-utgaven også.

Uansett synes jeg det er stilig med masse gørr og sånt. Spillvold gjør seg best når alt er over-the-top.