Ninja Gaiden Black

#1
Er det noen som har noen release info om detta her i Europa?
Vet at det skal gis ut i USA, men har ikke hørt om det skal bli sluppet her også.
Håper det! Vi i Europa gikk vel glipp av Hurricane Pack expansion'en til Ninja Gaiden. :tommelned:
 
#2
Opprinnelig skrevet av JINsama@30.09.2005, 05.22
Vi i Europa gikk vel glipp av Hurricane Pack expansion'en til Ninja Gaiden.  :tommelned:
264918​
Eh, nei... alle med Xbox Live hadde gratis tilgang til dem begge.
 
#4
jeg som ikke har nett da. hvor lenge må jeg vente, og hva er dete Black greie fornoe. kan noen forklare det litt bedre?
 
#5
Spillet er det samme som det gamle, bare med den addon packen som kan lastes ned og noe ekstra modes som er hardere. Var ikke så spesielt at det gjorde noe. Hvis du har orginalen så er det etter min mening bortkastet penger med mindre du er en die hard fanatisk fan av dette spillet.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#6
Har du prøvd det?
Isåfall kan du ikke si at det er bortkastet penger.
Jeg er stolt runder av Ninja Gaiden ^^)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det er en ny modus som heter Ninja Dog, ja. Den unlockes når du dør X antall ganger på et brett.
Du får også et kledelig rosa armbånd når du spiller som Ninja Dog. :D
 
#9
Opprinnelig skrevet av Torulv@12.10.2005, 19.01
Har du prøvd det?
Isåfall kan du ikke si at det er bortkastet penger.
Jeg er stolt runder av Ninja Gaiden ^^)
268334​
Ja, jeg har prøvd det og det er ikke et must for andre enn fans som aldri får nok av det spillet og vil få mer utfordring på et hardere nivå. Sier ikke at spillet er dårlig på noen måte. Men det er bare mer av det samme med høyere vanskelighetsgrad og med Hurricane Pack integrert. Det blir som med MGS2: Substance, mer av det samme bare med litt ekstra slengt inn. For folk som ikke har spillet Ninja Gaiden så er dette uten tvil versjonen de bør putte inn i maskinen sin.
 
#10
Er ninja gaiden noe bra egentli? Er en liten ninja fanatiker men har aldri blitt imponert over spillene dem har lagd runt dette emnet.. Ikke at 279kr er mye for et xbox spill, siden dem pleier å koste 4-600 og synker omtrent aldri i pris. Kansje jeg prøver meg på det, som sagt 279kr er ikke mye :ehm...:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Gjør det, du. Ninja Gaiden er steinkult, og dessuten såpass utfordrende at du har noen solide ukers spilletid foran deg. :)
 
#12
Ja.
 
#13
Som om spillet ikke var vanskelig nok >.>
 
#14
Da er det bestilt.. Da har jeg 3dager på å runde Jade empire, Call of chutulhu og The suffering : ties that binds :ler:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#15
Ninja gaiden: Black er en oppusset versjon av et av de beste spillene jeg har spilt. Jeg var direkte glad for at Tecmo ga ut Black slik at jeg kunne gi de litt mer penger for dette produktet.

Ninja gaiden: Black har følgende som man ikke finner i den vanlige versjonen (Uten hurricane packs):

-Staffen Lunar som er en ultrakjapp quarterstaff med 3 oppgraderingsnivåer
-Noen nye små in-game filmsekvenser
-I hvertfall en ny boss (Har bare kommet til chapter 6 i Black. Kanskje den kuleste bossen i spillet så langt)
-Litt vanskeligere uannsett vanskelighetsgrad
-Ninja dog vanskelighetesgrad som unlockes hvis du dør for mange ganger i chapter 1
-Flere costumes som kan unlockes

Jeg spiller på Hard nå, det er virkelig utfordrende, men fy så morro det er.
 
#16
Hvor kjøpte du den pakca?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#17
NG: Black kjøpte jeg på Narvesen på Byporten Oslo. Får sikkert kjøpt det andre steder også. Det går som "Classic" så det kostet 299kr
 
#18
Mener cdon.com har det inne enda, og det var faktisk knall spill ja :) Men kommer til å ta evigheter siden jeg har sånn 134212spill å runde nå.... må lære meg å bli ferdig med spill før jeg kjøper nye :(
 
#19
Er det noe vits i å kjøpe Ninja Gaiden: Black når man har rundet Ninja Gaiden da? Må man ha Xbox Live for å spille Ninja Gaiden: Black? :confused: