Ninja Gaiden: er det verdt å kjøpe

Mener du den svære tentakel tingen som sluker Rachel?

Bruk Dragon Sword. Først må du ta begge tentaklene. Den beste måten å gjøre det er å ta Flying Swallow (hopp mot tentakelen og trykk Y). Må vel to Flying Swallows til på hver, på normal ihvertfall. Når det er gjort kan du skade den. X, Y, X, X, X funker bra, men du kan bruke ultimates og andre ting også, bare sørg for at du skader den fort, for tentaklene regenerer seg og da må du ta de igjen før du kan skade han.

Du må vel repetere dette tre ganger ca. før han er død. Lykke til! =]

Det er vel kanskje ikke han som
er det værste, det er vel de 3 monstrene på
starten.

Den beste måten å ta dem på er å ta litt hit and run. Gå inn og ta en rask kombo på dem og rull ut igjen, for de har et angrep som er umulig å unngå hvis du ikke kommer deg unna i tide (sluker deg). Etterhvert vil du lære deg animasjonene dems før de gjør det, og du kan bare rulle unna.

Det jeg bruker å gjøre er å gå inn, ta en rask X, Y, Y eller X, Y, X, X, X (er ikke hele tiden den treffer) også komme meg i sikkerhet igjen mens jeg passer meg for de andre selvsagt. Når du har tatt en av dem vil de nesten alltid slippe blå eller rød essens, så da kan du ta en ultimate technique på en av de andre, hvis du ikke heller vil ha livet blå essens gir. Et godt triks for å bruke ultimate techniques er å holde inne Y akkurat når du lander fra et hopp, da vil du ikke trenge å bruke tid på å lade opp. Bare sørg for at du treffer, lad opp til en av dem er i nærheten av deg eller springer mot deg, de kan ikke skade deg uansett hvis du slipper Y i tide.

En annen ting som er lurt å lære seg hvis du ikke allerede kan det, er å "rulle hoppe". Hopp midt i en rull. Du vil bevege deg raskere også enn hvis du løper eller hopper.

Opprinnelig skrevet av thagen@07.06.2004, 12.45
Den beste måten å ta dem på er å ta litt hit and run. Gå inn og ta en rask kombo på dem og rull ut igjen, for de har et angrep som er umulig å unngå hvis du ikke kommer deg unna i tide (sluker deg). Etterhvert vil du lære deg animasjonene dems før de gjør det, og du kan bare rulle unna.

Det jeg bruker å gjøre er å gå inn, ta en rask X, Y, Y eller X, Y, X, X, X (er ikke hele tiden den treffer) også komme meg i sikkerhet igjen mens jeg passer meg for de andre selvsagt. Når du har tatt en av dem vil de nesten alltid slippe blå eller rød essens, så da kan du ta en ultimate technique på en av de andre, hvis du ikke heller vil ha livet blå essens gir. Et godt triks for å bruke ultimate techniques er å holde inn Y akkurat når du lander fra et hopp, da vil du ikke trenge å bruke tid på å lade opp. Bare sørg for at du treffer, lad opp til en av dem er i nærheten av deg eller springer mot deg, de kan ikke skade deg uansett hvis du slipper Y i tide.

En annen ting som er lurt å lære seg hvis du ikke allerede kan det, er å "rulle hoppe". Hopp midt i en rull. Du vil bevege deg raskere også enn hvis du springer eller hopper.
Tusentakk for tipset.

En annen ting. Så lenge du holder inne blocke knappen, vil du ikke ta essensene som ligger rundt. Dette er en bra måte for å bruke ultimate techniques siden du trenger essens for å utføre dem. Kanskje litt avanserte teknikker nå i begynnelsen, men det er greit å ha i bakhodet. Brukte ikke ultimate techniques så mye første gangen gjennom jeg heller.

Jeg kjøpte spillet for en stund siden her på forumet. Spillet virker fett og alt det der, men det er jævlig vanskelig for meg føler jeg. Jeg er på det første brettet og skal sloss mot han ninsako (eller hvordan det skrives) og dør hver gang. Noen tips om hvordan jeg skal knerte han?

Btw, gi meg noen standard survival tips. Hvilke comboer er best. Jeg går ut ifra at man bør blokkere ofte? :p

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Epzilon@07.06.2004, 13.02
Jeg kjøpte spillet for en stund siden her på forumet. Spillet virker fett og alt det der, men det er jævlig vanskelig for meg føler jeg. Jeg er på det første brettet og skal sloss mot han ninsako (eller hvordan det skrives) og dør hver gang. Noen tips om hvordan jeg skal knerte han?

Btw, gi meg noen standard survival tips. Hvilke comboer er best. Jeg går ut ifra at man bør blokkere ofte? :p
Walljump og angrip han i nedfallet. Ikke slå vanlig på han, han er altfor sterk. Ikke finn på å bruk charge attack heller, da vasker han gulvet med deg uannsett. Bruk plassen du har til å walljumpe rundt og angrip han i nedfaller og dodge roll bort. Repeter til han dør.

Vis det er bossen på første brett du snakker om
så vil jeg gjerne anbefale at du beveger deg mye. Hopp gjerne rundt.
Jeg hadde god nytte av hopping og så Y da jeg tok ham.
Bare lær deg hans slossemønster, vis du gjør det går det lettere.

Noen standar tips?
Det er bra og sloss.
:p