NInja Guiden til 360

Er det noen som har hørt noe om dette. Har bare hørt litt om det, håper jeg kan få litt mer informasjon, og da trenger jeg hjelp av folket her da :D

D

Deleted member 1518

Gjest
Altso, Ninja Gaiden 2 kommer til Xbox 360 og trosser de ryktene som sa at det kunne hende at det kom til PS3.

Håper det blir like vanskelig som det siste. Det var for øvrig et av de desidert beste spillene jeg har spilt denne generasjonen. Hadde helt utrolig levetid for min del - for ikke å snakke om den fantastiske fan-servicen Team Ninja holdt gående gjennom Hurricane-Packene og Black.

Alma er den bossen gjennom spillhistorien jeg både elsker og hater mest. I helvete det er vanskelig å slå henne på Master Ninja! Jeg har aldri vært så aggressiv mens jeg har spilt som de gangene jeg slåss mot henne. Aldri blidt så tilfreds med meg selv som da jeg slo henne heller.

Må si jeg gleder meg til å se hva de gjør i denne oppfølgeren. Håper de tar bort det heller middelmådige magi-systemet og finner en bedre balanse mellom våpenene så det blir mer grunn til å bytte ut Dragon-swordet enn sist. Å sloss mot enda flere fiender på en gang ville også vært fett. Hadde vært morsomt å enda flere fiender sammarbeide enda bedre.

Ninja Gaiden hadde fantastisk AI, kampsystem og kontroll. Om de klarer å bygge videre og forbedre alt dette er jeg solgt! Da skal jeg kjøpe meg en 360.

det verste av alt var at jeg og en kompis, herjet med henne på vanskligste vanskelighetsgrad... Få spill jeg ser like mye frem til som dette. Etter min mening, var forgjengeren, xboxens desidert beste single-player spill, etter halo 1 :)

Håper de vidrefører combat delen enda et lite hakk, og at vi får like bra utvalg i våpen som i black. Og til alle som gneller om at vanskelighetsgraden er for høy, det gjelder bare å sette seg inn i det, lære deg motstanderenes angrep, og å kunne blocke :) . Har sett spill-amøber klare spillet ganske så enkelt... *peke på impywimpy og le* :p

D

Deleted member 1518

Gjest
Ninja Gaiden er ett av det beste spilla jeg har spillt, så jge har store forventninger. Han derre "heavy lookin" president greia fra Team Ninja sa at dem kom til å beholde 50(%)av det gamle opplegge og legge til 50(%) nye, kan vell rekne dette i prosent. Jeg gleder meg som en reisende hestkuk.