Ninja Turtles

Jeg digga Trutles når jeg var liten samma om det var spill eller tv. Nå har jeg blitt hekta igjen. HAr fått tak en del av serien, men nå har jeg lyst på spile jeg pleide å spille. Husker ikke hva det het, men det var ivertfall til Nintendo. Og nå lurer jeg på om man kunne få det på data. Går det? Og er det noen som vet hvor?

mvh Meg

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Du skaffer deg en emulator og søker på Turtles ROMs... De nye spillene"Teenage Ninja Turtles" 1 og 2 er ensformig crap, styr unna!

ja, har prøvd de nye. Noe dritt. Og styr unna den nye serien også. Noe dritt den også. Det er sån, "Jeg vil hvere som Ninja Turltes fra 96". BAD.

Hva er en emulator? Er veldig grønn når det kommer til datautstyr og sån.

Krysser vel her ærlig talt en linje angående hva som er lov å diskutere på forumet?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Tr00.dat

Snakk om emulering og roms er fullt lovlig, så lenge det ikke oppgis linker til noen av delene eller snakk om sider der de kan finnes.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jepp :D En emulator er et program som kan kjøre spill som er konvertert over til datafiler så du kan spille konsollspill på PCen din... Er sånn ca. riktig :tommelopp:

jeg har SNES eller noe i den druen... og har 2-3 turtels spill! fikk det på warpzone i høstferien, så jeg kan ikke og vil ikke gi deg noen link (jeg har med andre ord ikke link)

Du leter garrantert etter Turtles in time. Et av de beste Turltes spillene som finnes.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@10.12.2004, 13.13
Jepp :D En emulator er et program som kan kjøre spill som er konvertert over til datafiler så du kan spille konsollspill på PCen din... Er sånn ca. riktig :tommelopp:
147249​
Det er sånn ca. søtt... MEN DESVERRE HELT FEIL!

En emulator er et program som "emulerer"(omgjør, omformer) en type fil til en annen, slik at den kan brukes på et annet format enn det den opprinelig var ment for. Dette kan selvfølgelig brukes til å kjøre konsollspill på PC-er.

prøv å skaff deg (hvis du digger Turtles så mye) playstation 2, med det nyeste Turtles spillet. det er kjempe bra grafikk og bra handling...
men det som er så irriterende er at man går så sinnsykt fort lei det.. det er det samma hele tida.. men det er et bra/morsomt spill for deg tror nok jeg siden du digger Turtles så mye..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Vanguard+11.12.2004, 16.35-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@10.12.2004, 13.13
147249​
Det er sånn ca. søtt... MEN DESVERRE HELT FEIL!

En emulator er et program som "emulerer"(omgjør, omformer) en type fil til en annen, slik at den kan brukes på et annet format enn det den opprinelig var ment for. Dette kan selvfølgelig brukes til å kjøre konsollspill på PC-er.
147699​
[/b]
Sorry Vandark, you lose this round. En emulator er noe (trenger ikke være et dataprogram, serri) som dupliserer funksjonene til et bestemt system, slik at det later til at emulatoren er dette andre systemet. En simulator, derimot, bare etterligner funksjonene til et annet system. Så fikk dere det på plass også.
Oversatt i PC-terminologi kan vi si det slik at en emulator bruker samme dataformat som systemet det emulerer (dermed bruker vi ROMs på emulatorer), mens en simulator har sitt eget dataformat da det kun er en etterligning og ikke benytter seg av det samme systemet som originalen (eksempel: En Donkey Kong-klone til PC).

Verstehe? :)

er det noen her som har sett på serien?? Og hva synes dere om den nye forhold til den gamle serien?

Lodin

Der Waaaah
Har bare sett noen få episoder, men jeg syns den har greid seg bra. Kunne fort ha endt opp som enda en Pokemon rip-off ala Transformers Armada. De har derimot prøvd å gjøre imaget til Skillpaddene mer moderne uten å ødelegge det fansene husker dem for.
Syns egentlig serien ble litt masete i lengden, men det var jo orginalen og og det er vel det kidsa vil ha. Helt grei oppdatering med andre ord.

joa, greit nok, men forhold til den gamle serien blir det litt teit. De prøver å hvere de gamle Turtlesene, men det blir bare lit teit. Bra lagd og alt ting, men nå synes jeg Turtlesene skulle hvere litt mindre. De blir liksom så store i den nye, noe jeg synes de ikke passer.

Hadde for litt siden en bunke med Nes/snes spill på pcn min, en del av dem var Tmnt(Teenage Mutant Ninja Turtels), bortsett fra de sinnsforvirrede lydene ble jeg hekta en stund... Helt til jeg kom videre... Alt ble så likt det kom noen ninja typer jeg dengte dem... repeat ,repeat OJSAN en ny fiende! som kaster sand i øyet mitt! repeat, repeat.. OOOO en fiende som er RØD og takler TO slag!... altså ganske kjedelig :tommelned: