Jeg er enig at Morbo har et godt poeng når det gjelder meg.. Han har helt rett at jeg skriver mye negativt om Nintendo men det er egentlig bare fordi jeg er så innmarri skuffet over alt de foretar seg. Kanskje jeg har misforstått hele Nintendo, men GameCube var en gedigen nedtur.. og nå DS.
Tiltross for at det er litt dumt, må jeg virkelig si jeg er imponert over SONY. Først så tar de rotta på Nintendo med PS1, og nå skjer det samme med PSP.
SONY's nye prosjekt er å ta rotta på APPLE IPOD med samme hardisk, mye mindre og 40 timers batteri!! PÅ TIDE!!
Jeg har selv 2 apple ipods, og er ikke særlig fornøyd med APPLE men det er det eneste godt alternative for mitt bruk helt til SONY våknet.
XBOX2 satser knallhardt på LIVE, har virkelig trua på den consollen der.
Man skal ikke si mye på det her forumet før man får pepper "Jekk deg ned, Jævla idiot, hva i helvete driver du med" osv osv.
Sterkeste utrykket jeg bruker er fanboy, men siden folk blir så provosert av det så ligger det vel noe i grunn der.
Se på alle andre forum da, gamer.no osv.. Er bare her det er Nintendo tilstander og er du ikke enig så har du a) ikke peiling eller b) er en idiot eller c) ikke smak.
STARFOX ADVENTURES var fantastisk bra. Må si RE4 ser lovende ut også, og jeg må spille BAITEN KAIDOS snart også.

Så er jo noen bra spill på GC da.
Det jeg mener om fanboys osv på siden her blir når jeg leser argumenter som:
"PSP suger fordi skjermen er så stor og det blir lett riper i den"
Blir som å si jeg vil heller ha en 7" tv istedenfor 32" fordi det er større flate å ødelegge.