Nintendo DS Lite vurderes solgt.

#1
Som fattig student og Halo-entusiast, vurderer jeg nå å selge min 4 måneder gamle amerikanske DS Lite med følgende spill:
New Super Mario Bros
Castlevania: Dawn of Sorrow
Final Fantasy 6 Advance (GBA)

Nintendo DS er sonefri. Jeg tenkte meg rundt 1100,- for pakken. Noen som er interesserte?

Har nemlig lyst på en 360 i september, og det ser ikke ut til at et priskutt kommer med det første. :argh:
 
#2
Hei! jeg er litt interesert. Lurer bare på om det er noen forskjell på Pal og NTSC jeg? tenker på lading osv. Har du brukt skjermbeskytter? mange riper og slitasjer? Send på en PM eller skriv det her du ;) vil gjerne sponse litt Halo spilling ;P Du har ikke en kontroll og super smash M eller paper mario thousand year door til salgs for Gamecube i samme slengen da? =)
 
#3
Maskinen er helt ripefri. Har ikke brukt skjermbeskytter, men spilla jeg har er ikke akkurat kjent for å bruke stylusen mye, så da vet du det.

Det er ingen soner på NDS, med andre ord ingenting som heter PAL og NTSC. Du trenger en strømomformer for å plugge inn originalladeren eller så kan du kjøpe en ny lader eller en USB kabel.
 
#4
Hva skal du ha for NSMB utenom? Se om noen vil kjøpe pakken samlet, og hvis ingen vil det så sender du PM. Er interessert i spillet. ;)
 
#6
1100 for hele pakken. Den koster 1000 i butikk Rasparhuten, så for 1100 får du jævla mye for pengene. :)
 
#7
Ja jeg vet det genius, men jeg ville bare vite det.... Kanskje jeg hadde revurdert om jeg ville ha spillene eller ikke...:p Men Freeman, jeg tenker på det så ha DS'en ute på markedet... Kjøper den sikkert! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
En av forumreglene våre - du veit, de du må lese før du får tilgang på forumet - er "skriv på norsk", så veit du det. <_<