Nintendo DS Lite

#1
Hey,
som tråden sier ønsker jeg å kjøpe en Nintendo DS Lite, helst med styluser. Jeg forstår at brukte DSer har riper både utenpå og på skjermen, så det er ikke noe problem, så lenge det ikke ser helt jævlig ut.

Ønsker helst en hvit en, men overlever nok med diverse andre farger, blandt annet svart.

Så si ifra, og kom med gjerne med en pris.


Takk,
Kristoffer
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Muuuulig jeg har en veldig lite brukt DS Lite i spygrønn til deg, med stylus og alt det andre stæsjet (mulig jeg kan hoste opp esken også). Kan sikkert slenge med litt spill også, typ GTA: Chinatown Wars, Zelda, etc. Hva, øh, byr du?
 
#3
Tja. Problemet er at jeg ikke har altfor mye kontanter nå, men hadde håpet å ha nok til en DS, så med spill og alt det der kan det lett bli litt for dyrt.

Har sett litt på Finn og der er prisene alt fa 600 til 1500kr, hvor førstnevnte er selvsagt allerede solgt og sistnevnte er utenfor min prisklasse for øyeblikket.

Derfor hadde det vært å fått priser fra folket, så jeg lett kunne finne ut om det var for dyrt eller om jeg kunne skrape og tigge til meg resten om jeg ikke skulle ha nok.