Nintendo DS og GameWatch

F

Fanta Boy

Gjest
#1
Et eller annet som ligner på DS men ble sluppet for lenge siden dette er et GameWatch
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#3
Heh, jeg har 2 orginale Game & Watch spill. Må huske å legge til de når jeg skal ta bilde av samlinga til galleriet... :tommelopp:
 
#4
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@12.06.2004, 23.05
Et eller annet som ligner på DS men ble sluppet for lenge siden dette er et GameWatch
Velkommen etter! :rulleøyne: Du er nok den eneste på forumet som ikke vet hva en G&W er for noe. Selv har jeg flere liggende.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
Fantaboy... Tiss deg selv i øret. Alle som én må vite hva en Game & Watch er!

Jeg hadde en selv da jeg var ungre. Kanskje det mest frustrerende jeg noen gang har spillt. Morro var det, da. Har litt lyst til å grave den fram igjen...
 
#7
Jeg har en Game & Watch men den er ikke dobbel, det gr ut på å denge indianere i hod med hammer så di ikke får tent på eller ødelagt "borgen" din :tommelopp:
 
#8
Kommer nok en Game & Watch collection til DS etter hvert tenker jeg ;)

Selv om det faktisk har kommet 4(!) collections tidligere (GB/GBC/GBA)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Den tøffeste av alle var jo Zelda:



Jeg husker tilogmed at jeg klarte spillet! En stor bragd den gang.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hmm, mulig jeg ikke er helt med her men, hva i huleste er Game & Watch? Er det en slaks GB eller noe i den duren og når kom den ut?
 
#13
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@14.06.2004, 13.41
Hmm, mulig jeg ikke er helt med her men, hva i huleste er Game & Watch? Er det en slaks GB eller noe i den duren og når kom den ut?
:blunk:

:doh:
 
#14
Jeg hadde også en Game & Watch, men den gikk tapt for noen år siden.
Jeg fikk den når jeg var (veldig) liten, og da batteriet gikk tomt trodde jeg den var ødelagt. Tror den handlet om å holde mange pannekaker oppe i luften samtidig. Utrolig og irriterende vanskelig.

(Faktisk har jeg aldri sett de doble før, og at det fantes zelda til dem ante jeg ikke.)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#15
Opprinnelig skrevet av FreeRide@14.06.2004, 12.32
donkey kong g&w er jo den tøffeste
ENIG! :D

/me likes
 
#16
Don_Corleone og Fantaboy: Brothers in Ignorance!

Som kjære Aquila så elegant sa det "Piss dere selv i øret!" og kom tilbake når dere har opparbeidet dere litt mer historiekunnskap om spilling. Noen jeg regner med er en vikitig hobby for dere??

Cheezes!! >_<
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
Hmmm, jeg vet fortsatt ikke hva, eller åssen maskin dette her er! Men jeg kan vel tippe at det er en slaks type GamBoy eller noe sånt. Jeg har faktisk aldri sett den før heller.
 
#20
Game and watch var en slags håndhold greie som inneholdt et spill. Det gikk ikke å bytte spill på det, så du måtte kjøpe en ny for hver gang du ville ha et nytt spill.
Spille var forsåvidt ikke det helt store, og mesteparten var veldig simple, men det har vel en nostalgisk verdi for noen. Selv synes jeg aldri de var spesiellt spennendes, men det kan ha med å gjør at jeg bare prøvde noen få av dem. Så tror jeg de brukte en slags sort runde små batterier.

Sorry don_corleone men så mye mer vet jeg ikke om game and watch. Men var kjekt å se hvor seriøse folk her inne er når personer spør hva noe er.