Nintendo DS-spill vurderes solgt!

#1
Har mange Nintendo DS spill som jeg kanskje skal selge. Bare å komme med bud. Alle spillene er i tipp topp stand.

Her er alle spillene:

Tetris DS
Lost in Blue
Trauma Center: Under The Knife
Brain Training
Phoenix Wright: Ace Attorney
Super Mario 64
Rayman DS
Tony Hawk's American Sk8land
Nintendo Touch Golf: Birdie Challenge
Mario Kart DS
Bomberman
Nintendo DS Lite Browser

Kom med bud.

Kan gjerne byttes i Wii spill og tilbehør.
 
#3
Regner med at det var 200,- kroner på hvert spill. Mulig jeg har en deal med en annen på Tetris, og Mario Kart er jeg veldig lite lysten på å selge, men skal tenke over det. :)
 
#4
300 for tetris og bomberman.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Bare for å klargjøre en liten ting: Det er lov å forhandle om pris, men "jeg har egentlig ikke lyst til å selge" fungerer litt dårlig som argument. Hvis noe legges ut for salg går vi utifra at selgeren har mer lyst til å selge/bytte det bort enn å beholde det.
 
#6
SITAT(ZoDz @ 13.12.06, 22.19) 41913
300 for tetris og bomberman.
[/b]
Litt lite synes jeg, og Tetris skal jeg kanksje bytte med en annen.


SITAT(Houseman @ 13.12.06, 22.27) 41917
Bare for å klargjøre en liten ting: Det er lov å forhandle om pris, men "jeg har egentlig ikke lyst til å selge" fungerer litt dårlig som argument. Hvis noe legges ut for salg går vi utifra at selgeren har mer lyst til å selge/bytte det bort enn å beholde det.
[/b]
Ja, forsåvidt enig, men grunnen til at det ble lagt ut var at jeg bare skrev opp alle DS spilla jeg har her nå, så Mario Kart burde egentlig bort fra listen da jeg har lite lyst til å kbitte meg med det.
 
#7
Hvor mye for bare bommbermann, 100 kroner + porto? og hvor mye for Ds lite browser?
 
#9
Kan gi deg 150 inkl porto for Bombermann? Kosta jo rundy 200 kr på europris for en stund siden. Nå har de det ikke lenger ;_; Broseren kan jeg gi 250 kr for. Men må vente til etter jul. Får alltid lønning den 23 XD