Nintendo DS stylus

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Greit. Jeg tror egentlig Håndholdt-seksjonen er ment for å diskutere spill som kommer til håndholdte maskiner og ikke maskinene og tilhørende utstyr generelt, men alle andre bryter jo den regelen så samma faen. Uansett.

Jeg har DS-en min i godt over et halvt år nå og har kommet til den konklusjonen at jeg har lyst på en ny stylus, simpelten fordi standard-stylusen ikke alltid er like kul. Jeg har derfor begynt å titte litt på litt forskjellige styluser, alt fra third pary-styluser til DS til Palm-styluser. Jeg fant f.eks denne snasne saken. Den ser ut til å være av temmelig kul kvalitet, men det bør den faenmeg være til den prisen. Det er også et minus at den faktisk ikke er noe lengre. Klart, da passer den fortsatt i stylus-sloten, men er fortsatt litt vel crampy å holde. Da hjelper det lite med kule neonfarger og balansert vekt. Bilde:

Ellers fikk jeg tips av Lodin om å titte innom Palms nettsider. Disse virker litt mer profesjonelle, men a) de er ikke DS-kule ( :flau: ), og b) koster fortsatt noen kroner (rundt 70 av dem eller noe). Palm er jo som sagt kule på stylus-markedet, så det kan hende jeg går for noen slike. Bilde:

Det tredje alternativet jeg vurderer er en slik duppeditt fra play-asia.com. Nåh, denne passer jo faktisk inn i stylus-sloten på DS-en samtidig som den kan forlenges, noe som er veldig pluss. Den er også ofisiell, tydeligvis. Det eneste jeg har å utsette på den er at den virker veldig plastikk. Nå skal jeg jo ikke akkurat bryte meg ut av fengselsceller med stylusen, så at den er hardbarka stål er ikke så farlig, men den føles sikkert alikevel litt ... cheap. Nesten som standard-stylusen. Men, så er den jo den rimeligste av alle også da, og det er jo et pluss. Bilde:

Så, noen som kan komme med flere styluser, som dere kanskje har kjøpt selv, eller vurderer å kjøpe? Eller komme med litt fiiidbækk på noen av de overnevnte? Kozi. Og, før jeg glemmer det:

>.<

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Nicholas@04.09.2005, 19.13
Greit. Jeg tror egentlig Håndholdt-seksjonen er ment for å diskutere spill som kommer til håndholdte maskiner og ikke maskinene og tilhørende utstyr generelt, men alle andre bryter jo den regelen så samma faen. Uansett.
258297​
Yay, for en flott holdning. *flytteigjenforhundreogfemtiendegang*

Lodin

Der Waaaah
Gå for en Palm stylus du vennen. Du vet at det er det eneste riktige.
Trur jeg ga rundt 50 spenn for en pakke med tre stykker, men Komplett ser ikke ut til å selge dem lenger.

Det enest riktige kjære Lodin, er en Mont Blanc Touch Pen i rent platina! ;)