Nintendo DS

#1
Noen som hadde tenkt til å kjøpe seg Nintendo ds eller har noe info??
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Valan, er all infoen skrevet der konfirmert? Isåfall gleder jeg meg skikkelig. Er det forresten bare jeg som syns Pictochat ser veldig gøy ut? Sitte i timen og tegne tegninger av lærerne, og sende til kompisene som sitter i den andre delen av klasserommet. XD
Wheeeeee. Håper bare ikke Nintendo kommer med noen.. "overraskelser", slik Sony har gjort i det siste. :/
 
#6
Ja kult det med den nye måten å spille på, skulle ønske sony sin PSP gikk bedre oxo. synd skjermen er fucka å alt det andre..
Men Ds blir bra, HAr jo tråss alt de klassiske nintendo figurene, tenk mulighetene!! Kansje vi får er ZELDA spill til den i framtiden oxo
 
#8
jeg tror det var bilde av den før e3 messa, syntes jeg har sett det bilde før, å det var en stund siden.

MEn hvem hvet??;)
 

Lodin

Der Waaaah
#12
/\Du tenker vel på Minish Cap./\

Selv syns jeg DSen virker som bærbar sex. Eneste forskjell er at man ikke blir arrestert for å drive med den på gata.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Lodin@28.07.2004, 19.06
Selv syns jeg DSen virker som bærbar sex. Eneste forskjell er at man ikke blir arrestert for å drive med den på gata.
80078​
Tja, vi får vel importere noen DS-hentai spill fra japan etterhvert. Nintendo blir ikke voksen før de tilater tentakel sex og gråtende 18 år gamle jenter som ligger med små godzillaer.
 
#16
Jau, det er nok the way to go for å fenge de store, kjøpesterke massene.
 
#18
Bruke den medfølgende pennen til å stimluere visse områder og dess raskere dama får orgasme, dess mer poeng får man. ^_^


*Dårlig idé*
 
#19
gøy om de hadde gitt ut sexy beach 2 til ds! :kul:
(hvis den takler det da )
 
#20
Jeg tror både Nintendo DS og PSP blir brae.... Ganske vanskelig valg, men spillmessig ville jeg gått for PSP (er ikke så glad i Nintendo spill)