Nintendo DS...

På TBCgames nå kan du forhåndsbestille nintendo DS til 2000 kr... Jeg bare lurte på om det var litt dyrt?

Utifra hva vi har hørt den siste tiden så virker det som overprising, ja.

Ja, men det er vel Amerikansk versjonen du får forhåndsbestillt hos dem, så du må nok regne med at det koster litt ekstra.

Jeg skal i hvert fall bestille fra TBCgames. Bestiller man fra utlandet må man også legge til toll, og det tar sikkert litt lengre tid før man får den (TBCgames får de inn 25. november, og de er raske med å sende ut). Dessuten er det verre å ha bestilt noe fra utlandet om noe skulle gå galt. Da er det bedre å ha kjøpt den i Norge. Kr 1995,- er litt mer enn hva jeg hadde ventet å måtte betale for den, men jeg skal uansett ha den i år!

Prisen i USA er satt til $149, noe som tilsvarer rundt tusenlappen. Så da vil jeg tro at hvis du leter litt på amerikanske nettbutikker vil du finne denne vesentlig billigere enn 1995,- som TBCgames skal ha for den. For de som orker å vente så kommer den til Norge 1.kvartal 2005 og vil sannsynligvis koster rundt 1500. Noen offisiell pris har ikke kommet enda.

2000 kr for Nintendo DS og 3000 kr for PSP hadde jeg regnet med helt siden de ble annonsert. Gidder ikke vente 5 mnd ekstra bare for å spare 300-500 kr.

Nå får jeg den med engang, t.o.m før japanerne får tak i den.. konge!!

Super Mario 64x4 og Metroid Prime Hunters skal også kjøpes inn sammen med maskinen hvis de også kommer 25. Nov

Kilik

Lokal moderator
Utfra dagens kurs er 149 dollar omtrent 1008 kr. Med andre ord er 1995 kr. dobbel pris! Jeg vil nok heller ha bestilt den direkte fra f.eks. DVDBoxoffice.com (fri frakt og man slipper toll). Kanskje litt mer usikkert, men du sparer en tusenlapp (som man kan bruke på spill?). Husk at i Norge skal butikken ha en god del av kaka i tillegg til norsk moms.

Opprinnelig skrevet av Kilik@28.09.2004, 15.54
Utfra dagens kurs er 149 dollar omtrent 1008 kr. Med andre ord er 1995 kr.  dobbel pris! Jeg vil nok heller ha bestilt den direkte fra f.eks. DVDBoxoffice.com (fri frakt og man slipper toll). Kanskje litt mer usikkert, men du sparer en tusenlapp (som man kan bruke på spill?). Husk at i Norge skal butikken ha en god del av kaka i tillegg til norsk moms.
109630​
Tror vel ikke at du sparer 1000 kroner på å bestille den hos dvdboxoffice. Sende en DS som vanlig post? Slippe toll? Tviler STERKT! Tror også det blir feil å tro at DS kommer til å koste 1.000 kroner når det kommer hit i mars 2005. Tror vel heller at den vil ligge på rundt 1.300 til 1.400 kroner. Jeg sier ikke at 1,990,- er billig, men jeg kommer i alle fall til å skaffe meg en. Bare MÅ ha den med en gang den kommer ut i USA!