Jeg må innrømme at jeg fint hadde gitt 50, ja til og med kanskje 100 spenn for de gode gamle spillene. Det som selvfølgelig er litt kjipt hvis man skulle betalt så mye vil man jo helst også ha en original av det, noe man ikke får.
jeg legger merke til at du, LocoLennon, mener at Shadar ikke likte mgs spillene? Hvordan kan du si det? Det han skrev var faktisk at han synes ikke at det er et spill som fokuserer altfor mye på selve gameplayet, noe det burde gjort, for det lille gameplayet som er der er jo genialt.
Jeg og Shadar har opptil flere ganger rundet metal gear sammen.
Det er veldig gøy, men det er også en diskusjon vi alltid klarer å starte når vi spiller MGS. Hvorfor spiller man så lite? I Metal Gear Solid 3, satt vi og spilte i 5 timer, hvor over tre var kun historie. Dette var også første gangen jeg spilte det, så hvis jeg hadde prøvd det på nytt så hadde det sikkert vært tre timer historie og videosekvenser, og 1 time spilling.
Jeg digger metal gear uansett, men hvis det spillet utvikler seg på den måten det har gjort, så blir metal gear solid 4, 5 minutter spilling på en time, ikke det en gang.
Du som skrev at din spillopplevelse var en blanding av historie og gameplay. ja seff. Det er vel og bra det, men det er litt trist når denne spilloplevelsen du snakker om faktisk kun består av videosekvenser og snakking i flere timer, og selve spillingen er på noen minutter. Litt overdrevet der kanskje, men dere skjønner sikkert poenget.
blæh blæh.