Nintendo Media Summit 2008

Lodin

Der Waaaah
#21
Ser stilig nok ut og prisen kan ikke sutres på. Uansett bedre at det er her de resirkulerer TP og ikke lager et nytt Majoras Mask. :p

Forøvrig kom Super Metroid og Probotector 2 på VC i går for de som ikke har fått det med seg. Har gleda meg som en unge til SM, men så klart nekter Wiien å samarbeide med nettet jeg leecher på nå. Oh woe is me.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Kan informere om at Super Metroid vi får her på berget har en teutonisk bismak, eventuelt en bismak av froskelår. Jepp, du kan velge å ha på enten tysk eller fransk undertekst, men du kan ikke velge å slå dem av. :blunk:

Samma det, spillet er fortsatt det samme gamle og du trenger bare å lese om "die fürchtige Metroids von die Planet SR-388" i historiesekvensene. For dem som lurer, så vises den engelske teksten på selve spillskjermen og undertekstene... under. Ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Jaja, der avslørte jeg vel hvor mye jeg har spilt PAL-utgaven av Super Metroid. -_-
 
#27
Det burde være mulig å oppdatre VC spillene såpass uansett... kan ikke tro det er særlig dyrt å lage en knapp som fjerner dem.
 
#28
Med mindre de forsøker å holde VC-spillene så like originalen som mulig. Særlig med så store spill som Super Metroid.
 
#29
Ingen med their right mind in place ville SAVNET å bli påtvunget tyske eller franske undertekster. Det er ikke noe problem sånn egentlig, men det kunne ikke ha kostet dem stort å gi et alternativ hvor man slapp det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Et annet punkt er at iallfall de tyske undertekstene (jeg kan ikke fransk) er skikkelig ræva. En hel skjerm med tekst blir oppsummert i to lite dekkende setninger, så det er tvilsomt hvor mye man får med seg om man bare forstår tysk i alle tilfelle.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Eneste jeg kan på det språket er å bestille øll, trakasere jøder og fortelle at en mann med hockeysveis kommer ut av en tunell. Ser jo at det er max ræva implementert, men det spiller liten trille og plager meg ikke.
 
#32
Jeg gleder meg til Link's Crossbow Training, av alle ting. Med litt hell kan det vise seg å bli en fem-minutter-til-overs-slager på linje med Resi 4 Mercenaries. Optimistisk, kanskje, men jeg har troa.

Grunnen til at det ikke ser mye bedre ut enn Twilight Princess er selvsagt at Zelda på Wii ER Twilight Princess, og at konsistens er en fin ting når man forsøker å bygge en merkevare. Den andre og enda bedre grunnen til at hverken LCT eller et eventuelt nytt Wii-Zelda vil se spesielt mye bedre ut enn Twilight Princess er at Wii-en er en overklokket GameCube, og følgelig ikke kan forventes å levere så veldig mye "bedre". Super Mario Galaxy og Prime 3 definerer vel omtrent hva som går an å gjøre med maskinen for øyeblikket.

Redigert: Jeg bør vel føye til at Umbrella Chronicles også ser ut til å bli rimelig hvasse saker, rent grafisk. Og Final Fantasy: Crystal Chronicles. Men vi snakker fortsatt om grafikk omtrent på nivå med pene Xbox-spill.

(Og det er alt i orden for meg.)
 
#33
SITAT(Tutankoopa @ 10.10.07, 19.24) 85035
Jeg synes DS-demoer og WiiWare ser ut til å bli bra jeg
[/b]
Støttes... Dette ser meget lovende ut..... Slenger du med MK, Smash Bros og et par andre titler så er jeg faktisk meget fornøyd med Nintendo lineup'en.... Skjønner ikke hvorfor folk klager, er jo mye snacks på vei.....

Vet faktisk ikke hva som er høyest på lista: Mario Kart eller Smash Bros....
 
#34
Er rimelig dårlig orientert på nyhetsfronten innenfor spillverdenen, men åssen er utsikten for online-spill? Hadde jo vært artig å se noen spill hvor høy latency ikke er verdens største problem, litt som Phantasy Star Online: Episode 1&2 til GameCube. Kan se for meg at det å spille nye smash brothers online kan bli en slitsom affære hvis ping-problemer blir noe som preger det.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Mario Strikers kjører ihvertfall helt utmerket og det er jo ganske avhengig av raske reaksjoner. Blir nok ikke noe problem i andre onlinespill heller.
 
#36
SITAT(Lodin @ 17.10.07, 20.51) 85879
Mario Strikers kjører ihvertfall helt utmerket og det er jo ganske avhengig av raske reaksjoner. Blir nok ikke noe problem i andre onlinespill heller.
[/b]
Tja.... dette gjelder vel ikke alle.... Bare spørr Yeti... Men PSU på WII(eller pso for den saks skyld): Ja takk
 

Kilik

Lokal moderator
#38
Jepp, Zach & Wiki i januar i følge Nintendo. Kanskje like greit. Tror det er en tittel som ville ha druknet i julesalget uansett.

Godt at de i det minste erkjenner at Fire Emblem Wii eksisterer. Fryktet at det ikke ville få noen europeisk release.
 
#39
SITAT(Lodin @ 06.11.07, 19.02) 88182
Er du en av dem som har gleda seg til Zack & Wiki, Battalion Wars 2, Endless Ocean, Barrel Blast og Fire Emblem i jula? Det kan du bare drite i for de er utsatt til våren. Riktignok i Eustraliania, men det pleier jo å stemme for oss og.
Egentlig samma for meg siden Mario Galaxy kommer neste uke.
[/b]
Endless Ocean også? Dritt altså. Nå er bare D/P tilbehøret som står igjen etter SMG.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#40
Når Nintendo sa at Twilight Princess ville bli det siste av sin sort håper jeg ikke de mente at serien blir den nye DK Bongo Blast med billige kortlevde festeligheter for hele familien?