Nintendo Media Summit 2008

Lodin

Der Waaaah
#41
Tror det er rimlig opplagt at de bare vil utvikle serien videre slik de gjorde fra Link to the Past til Ocarina of Time. ^_^
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#42
men de har jo gått fra den måten til den nåværende.. hva blir den nye måten? back to 2d ??? *krysse fingre*

eller... *grøss* The legend of Paper Zelda. link to the A4
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#43
SITAT
Which is why the next Zelda, scheduled for 2010 and tentatively titled LoZ: Streetwise 9mm, is going to be a darker, more extreme game set in the sprawling, polluted metropolis, Kakariko City, with a hip-hop soundtrack from America's freshest urban artists and a new plot that muddies the whole 'seperate timelines' theory even more. Ganondorf is a corrupt megacorporation executive on the verge of perfecting their teleportation technology to buy out and develop the Golden Realm, while Link is a homeboy from the bad side of town, the last remaining member of his outcast gang, the Green Kokiri.

He has a little goatee, and can expend his magic meter to go into bullet time.[/b]
"Sorry, I can't sell you any C4s. You need a C4 briefcase to carry them in."
 
#46
SITAT(Klaymen @ 14.10.07, 11.49) 85451
Det burde være mulig å oppdatre VC spillene såpass uansett... kan ikke tro det er særlig dyrt å lage en knapp som fjerner dem.
[/b]
Vel, vi har vel alle sett DS- og Wii-reklamene i Wave Race 64?
De kan, og vil gjøre "minor adjustments"
Men synd dette med tekstene på SM. Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke har valget om de skal vises eller ikke.
 
#47
Fikk Wii Remote Controll hylstene mine i dag, og kan si at de er faktisk veldig gode å holde i! Du har bedre tak, og det er mer å holde i.

For de av dere som enda ikke har bestilt er det bare å fylle ut dette skjemaet, så får man det tilsendt gratis.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Samme her.

Flere enn meg som plutselig kom på at det er en kompis som har lånt resten av Wii-fjernkontrollene du vanligvis har i huset, eller? :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Nei, bare... faen, du ødela den teite vitsen min.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#52
Dukker noen sånne opp på QXL snart, kanskje? Og kommer noen til å betale for dem? :angel:
 

Lodin

Der Waaaah
#53
På søndag kommer sånn derre "stem på Miien min for den er deiligst" sak. Man kan laste ned de beste til maskina si. Kanskje ikke superspennende, men klart mer artig enn å kunne skru på maskina si fra en PSP eller la morra di bestemme når maskina skal skru seg av. :v:SITAT
In the Posting Plaza, users can submit, exchange or just browse Miis
posted by others in their region or worldwide. The channel offers the ability
to look at a random selection of 1,000 Miis or to see just the current or
all-time favorites. Players have a variety of ways to search for specific
Miis, including by the name of its creator or by a number specific to each
Mii. Once users have found that “special Mii,” they can even tag their
favorites or import them to their own Wii systems.

The contest section of the Check Mii Out Channel challenges users to
submit Mii creations to represent a specific person, character or theme. These
could include historical figures (Abraham Lincoln or Vincent Van Gogh),
fictional characters (the Tooth Fairy or the New Year’s Baby) or descriptive
themes (”the biggest bully ever” or “the overbearing boss”). Users can then
vote on Miis submitted by others to determine the Mii that best fits the
challenge. Each contest will generally last two weeks: one for creating and
submitting Miis, and the second week for people to vote on the results.[/b]
LINKH
 
#54
Det konkurranse greiene ser gøy ut.

Har det her blitt en samletråd eller?

SITAT
Er du en av dem som har gleda seg til Zack & Wiki, Battalion Wars 2, Endless Ocean, Barrel Blast og Fire Emblem i jula? Det kan du bare drite i for de er utsatt til våren. Riktignok i Eustraliania, men det pleier jo å stemme for oss og.
Egentlig samma for meg siden Mario Galaxy kommer neste uke.
[/b]
Endless Ocean ble sendt til meg i dag. Hadde vært her i dag om jeg hadde visst det ville bli lansert allerede.
 
#56
200.2 ifølge vg.no. Går sikkert om tollvesenet har en annen kurs men det er en stor risiko å kjøpe noe over 17.

Du har ikke sett noen anmeldelser fordi det ikke kommer til Nord-Amerika før neste år^^
 
#57
Kent William kommer sikkert med en omtale for Gamer før eller siden. Det lille jeg har sett av videoer virker spennende, men slik jeg har forstått det er det veldig lite spill i spillet.
Opprinnelig skrevet av play.com
Befriend a dolphin to gain access to a number of mini-games and have yourself a travelling companion.
:baby:
 
#59
Ny channel på Wii nå, Mii Contest Channel. Lurer du på om dine Miier er noe tess i forhold til resten av folkets Miier? Ja nå kan du finne det ut! Ville vært bra hvis man fikk noe får å vinne tevlingene, ikke bare en positiv statistikk. Jeg kommer meg ikke inn på Shop Channel, så jeg får ikke testa den ut nå, men det funker vel sikkert senere i dag.