Nintendo reveals new WarioWare Inc.

According to retailers that participated in Nintendo's latest exhibition, the company will release a new WarioWare game for the Game Boy Advance. The new WarioWare will have over 200 new mini-games, and over 100 bonus mini-games that can be unlocked by playing through boss stages.

Titled "Mawaru Made in Wario" in Japanese, the game translates to "Spinning WarioWare Inc." in English. Appropriate to the title, the new WarioWare game is reportedly played by turning, moving around, and tilting the handheld device itself. The attached sensor will pick up the GBA’s movement and relay it into the game. As such, the new WarioWare will make no use of the handheld's directional pad. Mawaru Made in Wario is slated for release in Japan on October 14, at the retail price of 4,800 yen ($43).
Kilde: http://www.gamespot.com/news/2004/08/04/news_6104102.html

epp

firm and correct
Folk klager over for lite innovative spill, så når det først kommer et.. så skal man slakte det før man har fått testet det.

Opprinnelig skrevet av plan_9@09.08.2004, 21.30
Et bilde som illustrerer hvordan man spiller. Nintendo's målgruppe er med andre ord tilbakestående.
84889​
Send meg på nærmeste asyl og pump meg full av sedativer. Dette blir nok sikkert gøy! Men selv om jeg tørster etter mer Wario Ware galskap så er jeg ikke sikker på at dette er spillet jeg ville ha kjøpt, jeg ville nok heller ha kjøpt Wario Ware DS når det kommer.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Skal nok se sånn passe retard ut når du sitter på bussen med det der...

Med andre ord, VI GLEDER OSS!

Edit:
Plan9: kassettene vender da samme vei på begge maskinene...

Må innrømme at skjegg-klippe spillet nederst på plakaten så sinnsykt morro ut. Å måtte styre barbermaskin ved å vende hele GBA'en virker rimelig kult.

Men om en spiller WarioWare på en GBA SP, blir ikke sensoren opp ned? Isåfall bør det implenteres en option hvor du velger hva du spiller på.

Opprinnelig skrevet av Kleevah@10.08.2004, 02.06
Edit:
Plan9: kassettene vender da samme vei på begge maskinene...
85033​
Nei, på SP'n settes spillene i "opp ned", nederst på konsollen. Jeg tipper at man får et valg om man spiller på SP eller vanlig, hvis ikke er det totalt talentløst av Nintendo. Og hva om man spiller på GB Player? :p

Wario Ware var jo usedvanlig artig da, det var ett typisk spill du kunne putte i maskinen for så å spille i en fem-ti minutter. Var vel en del som lastet ned det originale, det blir vel litt vanskelig det nå. Tror dette blir en hit.

slap av dere. tror de har tenkt over det med sensoren.
kanskje ikke det er kompatibelt med gba player?
eller at man kan bruke pilene om man vill?