Nintendo Revolution - Ingen HD støtte ?

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@14.06.2005, 18.00
Har ikke TV som støtter HD, så hvem bryr seg når ikke jeg har?
233047​
Folk som tenker å kjøpe HDTV any time soon ? :p

Forresten, bra og billige TV'er hos elprice.no
De som bor i Stavanger/Sandnes kan sjekke ut butikken, den ligger rett v/ gamle Auto2000 ikke langt ifra Kvadrat.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+14.06.2005, 18.03-->
<!--QuoteBegin-Bad Mongo
@14.06.2005, 18.00
Har ikke TV som støtter HD, så hvem bryr seg når ikke jeg har?
233047​
Folk som tenker å kjøpe HDTV any time soon ? :p

Forresten, bra og billige TV'er hos elprice.no
De som bor i Stavanger/Sandnes kan sjekke ut butikken, den ligger rett v/ gamle Auto2000 ikke langt ifra Kvadrat.
233050​
[/b]
O/T menneh..
Bra tv'er?
BRA?
Billige LCD/Plasma gir _IKKE_ godt bilde.
Hva er vitsen med å investere i en "billig" tv når det er piss bilde?
En vanlig tv gir _MYE_ bedre bilde enn en billig LCD/Plasma tv.

On Topic:

Folk har jo akkurat tatt grep om Widescreen TV'ene, ikke forvent at de går ut for å oppgradere nok en gang.

epp

firm and correct
Dette blir kun et minus for de med LCD/Plasma tv'er som faktisk er klargjort for HDTV (og de med prosjektor) som nevnt ovenfor. Hvor mange kan på hånden her si at de syns dvdformatet suger? Noe annet er at markedet i usa og og tildels europa går tregt når det gjelder å anskaffe seg nye gadgets. Varen vil være der når folk er rede. Holdbarheten på blu-ray/HD-DVDplater er noe som ikke har blitt nevnt heller.. de tåler langt mindre enn dagens dvdplater (forhåpentligvis vil xbox 360/PS3 platene komme i caddy (etui ala. UMDdiskene til PSP). På den andre side kan dette være uklokt steg av Nintendo da det er mange tech/spec-horer der ute. Det siste Nintendo trenger nå, er å høre at de fortsatt halter etter. Det er nesten så jeg kan høre folk rope: KORSFEST!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmmm. Slik jeg forstår det er det enda noen år til vi kan regne med ånkli HDTV-støtte på vanlige TV-overføringer her til lands, så da blir altså en HDTV på dette tidspunktet noe man kjøper kun for å bruke det til spill. Utelukket for meg, far.
Noe jeg derimot ser på som særdeles gledelig er at Revolution vil ha VGA-kontakt... da slipper jeg å vente med å spille til dama er ferdig med å se på TV. :D

Opprinnelig skrevet av Yetipants@14.06.2005, 19.41
Hmmm. Slik jeg forstår det er det enda noen år til vi kan regne med ånkli HDTV-støtte på vanlige TV-overføringer her til lands, så da blir altså en HDTV på dette tidspunktet noe man kjøper kun for å bruke det til spill. Utelukket for meg, far.
Noe jeg derimot ser på som særdeles gledelig er at Revolution vil ha VGA-kontakt... da slipper jeg å vente med å spille til dama er ferdig med å se på TV. :D
233100​
En ide er å få et til tv, hadde sammet problemet før. Utrolig hvor mye stress man slipper unna med et billig 26" tv på rommet ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
TV-en jeg har nå er 20". Den kåken vi bor i nå er på 22 kvadrat. Derfor har vi bare en TV. :p

Opprinnelig skrevet av Yetipants@14.06.2005, 23.26
TV-en jeg har nå er 20". Den kåken vi bor i nå er på 22 kvadrat. Derfor har vi bare en TV. :p
233170​
22kvm ? :blunk: Seriøst ? Åssen går det an ? Og vi som synes vi er tett oppi hverandre på 75kvm.. Jaja, det som blir fett med å få HDTV i kåken en dag er jo at det blir the center of attention i stua :D Og så kaster du 20" tv'et inn på soverommet, så kan dama glo på Gilmore Girls i fred. Hehe..

Har sett litt på en Panasonic prosjektor hos komplett med full HDTV støtte. Men den er i overkant for dyr (12.995,-), lyst å ta den på avbetaling. Men dama støtter ikke saken, ikke at det kom som en bombe.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@14.06.2005, 23.40
22kvm ?  :blunk: Seriøst ? Åssen går det an ?
233175​
Det kalles en hybel einstein...

Opprinnelig skrevet av GombaC+15.06.2005, 01.08-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@14.06.2005, 23.40
22kvm ?  :blunk: Seriøst ? Åssen går det an ?
233175​
Det kalles en hybel einstein...
233206​
[/b]
Vet hva en hybel er..dumbass..

Men til å være hybel så var den liten. Men så kommer det jo helt an på hvor hen i landet han befinner seg hen. Her i Stavanger så er en vanlig size hybel 30-40kvm.
Har drevet med boligutleie lokalt så jeg er ikke helt grønn på området. Men på østlandet så er jo ikke det så uvanlig nei...

Jeg har selv bodd på 15 kvm hybel, kan ikke si at jeg nøt det, men siden jeg stort sett levde på lesesalen eller var på jobb gikk det greit. Så for meg høres 22 kvm, hærlig ut ;)

Opprinnelig skrevet av GombaC@15.06.2005, 01.38
Jeg har selv bodd på 15 kvm hybel, kan ikke si at jeg nøt det, men siden jeg stort sett levde på lesesalen eller var på jobb gikk det greit. Så for meg høres 22 kvm, hærlig ut ;)
233212​
Hørtes smått ut. Men men, det er en fase stort sett alle må igjennom før de får sitt eget, eventuelt har penger nok til å leie noe større. Er jo verre for folk på østlandet, spesielt sentralt i Oslo. Betale flesk for ingenting, grimt at folk spekulerer i boligmarkedet. Alle burde ha råd til å bo skikkelig her i Norge. Burde vært regulert at myndighetene for ungdom under 25 i det minste :tommelned:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Før bodde jeg (riktignok alene) på 11kvm, så 22kvm var en klar forbedring (selv om jeg må dele med dama). Uansett flytter jeg inn i hus over sommeren, så det blir snacks. :D

Warning!

Off-topic detected!

Det er snakk om NR - Ingen HD støtte, så plz hold til det og ikke snakk om leiligheter, hybel og noe annet dritt.

Yupp, NR støtter ikke HD men det er fortsatt 365 dager til NR kommer ut så dem har god tid å endre det.

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av nitrooo@16.06.2005, 12.04
Warning!

Off-topic detected!
233570​
Gud bedres, gutt, hold slike utsagn for deg selv! >_<

Når man utvikler en spillkonsoll er det bare homo å utelukke ting som HDTV-støtte fordi "det ikke er nødvendig". La spillutviklerne gjøre sin jobb og maskinvareutviklerne sin.

Opprinnelig skrevet av nitrooo@16.06.2005, 12.04
Warning!

Off-topic detected!

Det er snakk om NR - Ingen HD støtte, så plz hold til det og ikke snakk om leiligheter, hybel og noe annet dritt.

Yupp, NR støtter ikke HD men det er fortsatt 365 dager til NR kommer ut så dem har god tid å endre det.
233570​
De kommer neppe til å gjøre det så lenge de selv går ut og sier at HD støtte utelukkes.

Og forresten, ser du er ny her. Så lenge man holder seg stort sett til topic så skal det gå fint. Litt avsporinger her og der forekommer, slik skjer. Hvis du ikke liker det så kan du godt henge på et annet forum. Vi lover at vi ikke kommer til å gråte av den grunn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av nitrooo@16.06.2005, 13.04
Warning!

Off-topic detected!

233570​
Du, hold kjeft. Skal jeg mekke et "Problemstilling: For liten hybel - ikke plass til to TV-er"-emne, kanskje? Eller kanskje jeg får lov til å trekke frem et eksempel fra min hverdag som begrunnelse på et argument jeg kommer med, og får jeg kanskje lov til å utdype litt når noen stiller meg et spørsmål, som man pleier å gjøre når man snakker sammen sånn vanlig?
Duverden for et storsinn, takk skal du faenmeg ha.

Okey, dere har rett... Bare fortsett med å fortelle hvor stor rom/hybel/leilighet dere har. For nå sier et medlem at jeg skal hold kjeft, Jada, helt greit for meg skal ikke forstyrre dere når dere diskuterer om hybler!

Lykke til videre!

BTW: har ganske stor rom jeg og da.