Nintendo Revolution-ryktetråd

Wooooooww..
Dette er stort gutter...
Dette er faen meg `STORT..

Gud, si det ikke er fake..

Så noen mario på slutten???

synd den er fake.. ting er alltid fake.

D

Deleted member 91

Gjest
Wow. Woooow. Bare ... WOOOOOOW. Mario var smått stygg på slutten, men det jungel-herjede slottet var heftig. :p

Mario ser tynnere ut enn vanlig?
De tegnene på at den er fake er sansynligvis designet. Den er ikke Nintendo. Dette blir mer av en si-fi alienshit... Og hvor stor plass i stuen må man ha for ett fotballspill? Jeg orker ikke å løpe rundt? Man ender opp med å slå seg helseløs..

Men indeed.. veldig bra laget.
Synd jeg ble litt fanget i øyeblikket.

Jeg hater verden.
[Hører på Linkin Park]

neida..

Men hvorfor kødder folk slik med oss, vi ser såre sjeler..

Noe info er kommet ut:

Selve maskinen kommer til å være liten....veldig liten.
Om du tar 3 dvd cover å legger oppå værandre så har du ca tykkelsen på maskinen og du kan sette den opp akkurat slik som du kan med X360.

Maskinen skal være veldig stillegående, ha veldig rask oppstart og kunne lese dvd plater.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.05.2005, 00.58
Noe info er kommet ut:

Om du tar 3 dvd cover å legger oppå værandre så har du ca tykkelsen på maskinen og du kan sette den opp akkurat slik som du kan med X360.

Maskinen skal være veldig stillegående, ha veldig rask oppstart og kunne lese dvd plater.
219691​
Men dette er jo ikke revolusjonerende..

Opprinnelig skrevet av Alucard+14.05.2005, 00.59-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@14.05.2005, 00.58
Noe info er kommet ut:

219691​
Men dette er jo ikke revolusjonerende..
219693​
[/b]
Nei det er jo ikke akkurat det. Men vi får håpe Nintendo gir oss en revolution...

Den nye Nintendo Revolution er mye MINDRE enn en GameCube.

Nå i disse tider Xbox 360 ellers fyller ganske så mange av våre nyheter, skal det naturligvis også være plass til de andre - ikke minst Nintendo. Og denne gangen er det ikke bare løse rykter.

Perrin Kaplan har nemlig angivelig sagt til New York Times at Nintendos kommende Revolution er mye mindre enn en GameCube og at den kan spille av DVD-er.

Dessuten vil maskinens joypads som med Xbox 360 være trådløse og spillene vil kunne sees i HD-format. Vi gleder oss til årets E3- messe hvor Nintendo vil være til stede å fremvise konsollen for første gang. Vi gleder oss!

Høres spennende ut! :)

Gamereactor (Norge)

Nintendo skyter seg selv i foten hvis ikke denne konsollen revolusjonerer. Og detektorer i kontrollen etc. er ikke revolusjon. (Det fantes feks en pc-joypad for mange år siden som registrerte at man vippet på den).

Opprinnelig skrevet av rulleguru@14.05.2005, 13.31
Nintendo skyter seg selv i foten hvis ikke denne konsollen revolusjonerer. Og detektorer i kontrollen etc. er ikke revolusjon. (Det fantes feks en pc-joypad for mange år siden som registrerte at man vippet på den).
219883​
Vel, Nintendo har selv sagt i en offisiell uttalelse at Revolution ikke vil ikke komme med noe helt nytt. Det er bare det at Revolution vil benytte seg av teknologi som ikke har blitt brukt til spill før.

Opprinnelig skrevet av SleepRunner-+14.05.2005, 13.55-->
<!--QuoteBegin-Mikkel
@14.05.2005, 13.14
Denne har kanskje blitt postet før, men: http://www.onefed.com/media/NintendoON.wmv
219875​
ville hvertfall vært revolusjonerende....
219892​
[/b]
IGN har bekreftet av videoen er falsk. Med tanke på at de sansyneligvis har sett konsollen allerede og undertegnet en fortielsekontrakt med Nintendo så velger jeg å tro på dem.

Opprinnelig skrevet av GombaC+14.05.2005, 19.35-->
Opprinnelig skrevet av -SleepRunner-@14.05.2005, 13.55
<!--QuoteBegin-Mikkel
@14.05.2005, 13.14
Denne har kanskje blitt postet før, men: http://www.onefed.com/media/NintendoON.wmv
219875​

ville hvertfall vært revolusjonerende....
219892​
IGN har bekreftet av videoen er falsk. Med tanke på at de sansyneligvis har sett konsollen allerede og undertegnet en fortielsekontrakt med Nintendo så velger jeg å tro på dem.
220054​
[/b]

Hæ hæ?
Er det den konsollen som er på den video??