Nintendo Revolution

Sånn jeg ser det blir DS en test maskin for N5/Revolution, de vil nok se hvilke DS konsepter de kan implementere. Jeg tipper nintendo kommer til å kjøre videre på touch-screen konseptet. Se for dere at midt på kontrollen har du en bitteliten tochskjerm som du kan bruke til å kontrollere spillet med. Bruken av stemmestyring og kamera vil de nok også benytte seg av.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Jani@11.05.2004, 18.14
Jepp - teknisk info var ikke nødvendig lenger. :)

Det blir spennende å se hva de pønsker på.
Alt er så hektisk nå. Det er så sinnsykt mye som skjer i spillenes verden akkurat nå; PSP, DS, Nintendo-greiene, PS3, Xbox 2 og en haaaaaug av nye spill!
Gleder meg, håper de tenker Googels and Gloves.

Jeg håper Nintendo går online med Nintendo Revolution. Og da må de ha et online-system som det XBox har (med XBox Live). XBox Live er så jævla genialt.

Nintendo har en rekke spill/franchise som vil passer perfekt online, og jeg kan jo nevne noen: Wave Race, 1080, Mario Kart, Super Smash Bros., F-Zero, Mario Golf, Mario Tennis, Mario Party, Pokémon og Animal Crossing. Det bør da også kunne være mulig å laste ned diverse ekstra (akkurat som man kan via XBox Live).

Nintendo Revolution kan gjerne lage en revolution, men da bør den også være en konsoll med like god hardware som sine konkurrenter (XBox 2 og PS3) og et godt online-system.

Ser uansett veldig fram til Nintendo Revolution.

Opprinnelig skrevet av SilentBob+11.06.2004, 07.11-->
<!--QuoteBegin-Lauritz
@11.06.2004, 06.49
Hmmm. Kanskje jeg kommer til å gå for Nintendo neste generasjon også. Men hadde egentlig bestemt meg for å bare ha en konsoll. Men nå kan jeg ende opp med to, nintendo og enten ps3 eller xbox2.
men husk; det tar nok et par år før disse konsollene kommer.
kanskje vente å se hvordan de blir, eventuelt prøve de før du bestemmer deg for hvilken du skal ha...? [/b]
Hehe. Selvfølgelig kommer jeg til å prøve konsollene. Men en Nintendo med bare oppgulp av noen spill med de samme karakterene om og om igjen er ikke helt hva jeg ønsker meg. Håper på noe nytt.