Nintendo Revolution

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@19.01.2005, 07.31
Regnet nesten med at det var en arbeidstittel. Men poenget er det samme, de går ut og skryter den nye konsollen opp i skyene. Og hoverer med å si at PS3 og Xbox2 ikke blir konkurranse.

Akkurat den delen der virker ikke troverdig. Nintendo skjelver og prøver å overbevise resten at de klarer å holde tunga rett i munnen.
165438​
Det hadde funket litt dårlig å si at "vi driver og lager en ny konsoll nå, men vi er ikke sikre på om den blir bra", eller? Er det en ting jeg har lært om å drive forretninger er det at det gjelder å ha selvtillit og skryte av sitt produkt utad, selv om man sliter internt. I dette tilfellet prøver de sikkert å psyke hverandre ut siden ingen vet hva de andre holder på med.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kunne tenke meg et "Paper Luigi" spill! det kunne sikkert blitt dritfett! Gleder meg også ekstremt til det neste kapittelet i Smash Bros. serien!!

Men hva jeg ønsker av finesser i selve maskinen har jeg ingen stor interesse av, det er spillene som utgjør om konsollen er verdt å kjøpe eller ikke. Det er i alle fall det jeg mener da!!!

Jeg håper egentlig ikke at nintendo prøver å være så kreativ som mulig når det gjelder selve maskinen. Der kan man si at jeg er ganske enig i Grønn Zebra sin uttalelse.
Men ellers må jeg si meg litt uenig, jeg håper innerlig ikke nintendo tråkker i salaten nok en gang bare for å melke mario-kua fullt ut. Joda, jeg gleder meg også som en liten unge til et eventuellt nytt spill i super smash-serien, men da håper jeg også at de gjør noe mer en å bare finpusse grafikk og gameplay.
Som nevnt overfor av meg, så håper jeg også at NR kan linkes trådløst med andre enheter og DS-en.

Nintendo har enda ikke sagt så mye om den nye konsollen. Men Shigeru Miyamoto har sagt: Tenk det villeste du kunne ha i en konsoll. Det er bedere enn det. Et annet sitat jeg har henta fra Nintendo's pressekonferanse på E3 er at Nintendo vil ikke forbedre grafikken mye mer. Grafikken i fagens konsoller er veldig fotorealistisk fra før. Enda et sitat: Hvis du skulle kjøpe en bil. Ville du kjøpe en med 700 hk og kjøre ned den samme gata litt fortere. Eller ville du kjøpe en bil med 150 hk å kjøre nye veier og oppleve nye ting. Dessuten har nintendo sagt at det ikke vil være mulig å koble Nintendo ds til den nye konsollen. Det vil derimot den nye Gameboy Evolution. ( Jeg tror vi vil få se mer til den på E3 i may.) Nintendo ds er et helt eget konsept som ikke er laget for å kobles til nye stasjonære konsoller.

Nintendo = We Make Games Worth Playing.

Er ihugga Nintendo fan har vert det helt sia barndommen. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@18.01.2005, 08.18
Er meget skeptisk til Nintendo generelt fra før av. At de tør å kalle sin nye konsoll Revolution er vågalt. De er temmelig bråsikre på seg selv. Og som en annen sa, fallhøyden blir større hvis vinden ikke blåser Nintendo sin vei.

Har fått testet DS'en på jobb av snørrungene og jeg må si at den er ganske ålreit. Nå begynner det å likne på noe. Metroid Prime var ganske stilig.  Bare synd at DS'en mangler analog. Å bruke den ene skjermen som analog funka jo egentlig OK, men skjermen blir fort fettete og stygg av mye tommel action. Men det er et steg i rett retning i det minste :)
165056​
Du kan jo bare bruke stylusen (penen som følger med) Eller tommel stroppen.

W

Wu-Tang

Gjest
På nintendo Revoluton vil jeg ha flere gode spill. Og at man kan spille flere på en kontroller. Ett nytt Halo spill og ratt og pedaler.

Og DVD.

Om Nintendo skal klare seg nå så må dem virkelig komme med en Revolution. Noe jeg virkelig håper dem kommer til å gjøre. Dem har jo sagt at det kommer et dogmeskifte...hva i huleste det betyr vet ikke jeg.

Og at måten vi spiller på kommer til å bli forandret...jeg håper at det blir noe som kommer til å intrigere konsollen og oss på en helt ny måte.

Hva det blir kan en bare spekulere om...men det er jo nesten helt klart at vi kommer til å se en ny måte å kontrollere spilla på.

Krysser fingra for at Nintendo kommer til å blåse meg rett i bakken og kommer til å Revolusjonere måten vi har spilt spill på i alle år....

EDIT: Det at den neste maskinen kommer til å ha dolby, hardisk osv osv er ikke den Revolusjonen som jeg personlig tror kommer til å komme. Og det er heller ikke det....det er faktisk old news.

Nintendo må skille seg ut fra Sony og Microsoft, for slik det det er nå, så funker det ikke. Nintendo sliter veldig på konsollmarkedet, og jeg tror de må gå bort fra konkurentene og gå sin egen vei, eller ser det mørkt ut. Noe nytt, som vi ikke har sett før, det ønsker jeg meg.

Opprinnelig skrevet av Gufuffs@30.01.2005, 20.51
Nintendo må skille seg ut fra Sony og Microsoft, for slik det det er nå, så funker det ikke. Nintendo sliter veldig på konsollmarkedet, og jeg tror de må gå bort fra konkurentene og gå sin egen vei, eller ser det mørkt ut. Noe nytt, som vi ikke har sett før, det ønsker jeg meg.
171323​

Spørsmålet er bare om det er marked for noe som er så veldig annerledes. Enten blir noe helt nytt noe en braksuksess, enten så blir det Virtualboy project 2.0.

Nintendo er virkelig i en lei knipe.

Det kan bli en brakfiasko, ja, men de kan ikke dulte etter Sony og Microsoft. Gamecube selger veldig dårlig nå for tiden, og jeg håper virkelig at PSP ikke tar over på det håndholdet markedet også. Da kommer Nintendo til å gå under, hvis de ikke lykkes med Revelution.
Og hvis de fortsetter i samme spor som nå, så tror jeg ikke de lykkes.

Opprinnelig skrevet av Gufuffs@02.02.2005, 20.32
Jeg håper virkelig at PSP ikke tar over på det håndholdet markedet også. Da kommer Nintendo til å gå under, hvis de ikke lykkes med Revelution.
Og hvis de fortsetter i samme spor som nå, så tror jeg ikke de lykkes.
172234​
Desverre er det akkurat dette som skjer. Hvis du søker etter salgstall de siste par-tre ukene (altså DS/PSP), så ser du at PSP faktisk har solgt bedre enn DS den siste tiden.
Mange sier dette er naturlig, da de fleste som kjøper hardware "at once" allerede har en DS, men innerst inne vet vi nok godt at PSP kommer til å knuse DS både i Japan, Europa og Amerika.

Sad but true, så tror jeg ikke det er til å unngå.

D

Deleted member 365

Gjest
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@03.02.2005, 13.00
Er dette revolusjonerende nok for Nintendo Revolution?

Real Media clip
172453​
Somehow I find this thing to be fake? Jeg tror bare ikke på at det blir slik.
nummer1, jeg tviler på at kameraet klarer å måle høydeforskjeller, med mindre de bruker en slagslaser greie i tillegg, og da er allerede maskinen altfor dyr. Så nei.. jeg tviler sterkt på at det som er på den filmen er troverdig, men selvfølgelig. Er det slik at dette faktisk er fra Revolution så skal jeg hoppe av glede. :)

[edit] hater tastaturet mitt

Opprinnelig skrevet av LocoLennon@03.02.2005, 12.00
Er dette revolusjonerende nok for Nintendo Revolution?

Real Media clip
172453​
Så dette for noen dager siden og ble veldig imponert. Samtidig synes jeg ikke dette passer til en spillkonsoll. Her er forresten noe informasjon fra de folkenes nettside, oversatt til engelsk:

"Thanks to the software D-fusion, incrustations of virtual images which required up to that point long calculations in studio after turning are from now on possible in real time. One can not only encrust with the virtual objects in the hand thanks to a sensor, but it is even possible to make evolve/move these objects in a true decoration. Extract of the report (video real - 1mn35) With the origin of this wonder, two creative French of the company Total Immersion. They are the first to propose a light solution of increased reality on which work of the companies of the whole world. All rests on a software and computer equipement bought into large surface.Total Immersion is a company of 14 people which treats with Japan and the United States.

The first applications of the software are for the moment industrial. But the universe of the leisures is in line of sight and Disney already took return. Valentine Lefevre: The idea it was that a person can present objects of synthesis by holding them in her hands. Ca nevertheless calls upon optical calibration of camera, systems of capture of movements, motion captures in English, of the real time and also of the mixtures between images vidéos and synthesized images Ca does not have the air wizard, but so that a virtual image appears real, it is necessary that it reacts to its environment.

Example with the reflection of a hand on the body of this car of pixels, carried out in real time. Bruno Uzzan/Chairman T-Immersion: I left personally to Japan, last year, therefore in 2003. Y' had a living room of reality thus increased that interested me of knowing a little bit what the others did and how one could position our offer compared to what there existed on the market. And there it appeared that Total Immersion was the only company present at Japan to have already sold solutions of increased reality. The French duet opened a Pandora's box where the virtual one and reality merges.

Bruno Uzzan/Chairman T-Immersion: As well as in a film of Steven Spielberg, one does not know if the dinosaur is real or virtual, one these will have returned there from here a few months, a few years which make that one will have to start to know, a little bit like the GMO, what is true, what is false and how one can position compared to that. Valentine Lefevre: And perhaps that the stage according to would be the integration of all these technologies in the camera even... our algorithms, our software will turn inside. "

Imponerende.
Men tror at det blir litt for mange dingedangser å holde styr på.
Blir liksom en laserdings, et kamerea og en sens sak. Hvordan vil barn ta imot dette?
Vi og for den saks skyld.

Opprinnelig skrevet av Agradula@05.02.2005, 14.23
Somehow I find this thing to be fake? Jeg tror bare ikke på at det blir slik.
nummer1, jeg tviler på at kameraet klarer å måle høydeforskjeller, med mindre de bruker en slagslaser greie i tillegg, og da er allerede maskinen altfor dyr. Så nei.. jeg tviler sterkt på at det som er på den filmen er troverdig, men selvfølgelig. Er det slik at dette faktisk er fra Revolution så skal jeg hoppe av glede. :)
173393​
Det er ingen som har sagt at dette er fra Nintendo Revolution... :)

Kilik

Lokal moderator
Ken Toyota, Nintendo PR:

"E3 will be the starting point for the Revolution. [We haven't decided] whether we will show the real machine, videos, or unveil the concept. ... We want to receive some level of evaluation, but releasing too much information is also another issue. We don't have the slightest intention of making a machine that follows the same path as conventional game hardware. Right now, we are thinking of how we can accurately convey to people at E3 the different path that the Revolution will take and how it will change the way that games will be enjoyed".