Nintendo RevolutiON

Kikket igjen på den filmen som ligger på nintendoon siden.....om det kommer til å være noe slikt så kommer jeg til å dette i bakken.

Er jo sykt rart om noen bruker så mye tid å krefter på å lage en slik heftig film om det er bare piss vel? Isåfall burde vi spore opp personen og DREPE han/hun......ja DREPE!

Novastrum

Feminist-elitist
Er jo ikke sykt rart. Den videoen ser ut til å være laget av flere folk, med forskjellige ferdigheter. Noe av videoen er sånn passe bra, og noe er bare ubrukelig ræl (les: Mario, ON-maskinen). Overall er ikke filmen mer imponerende enn noe jeg har sett på vår norske design/media-kanal storedyret.com. Videoredigeringen suger også rimelig balle. De fleste av effektene er bare helt standard plugin-stasj klint på uten spesiell tweaking.

Men! Det kan være en del av en viral-kampanje. Jeg tviler bare veldig mye på det. Sannsynligvis noen kids som sitter og ler seg skakke av alle nerdene som sitter og lurer sokkene sine på hva greiene "betyr".

Novastrum

Feminist-elitist
Sorry for dobbeltpost, men jeg er litt stolt av denne:

Tok meg ca. 30 minutter. Lurer på om jeg skal ta et obskurt bilde av skjermen med digitaltkamera, og gi den ut til konspirasjonsmassene. :D
Edit: Argh.. må gjøre fonten litt smoothere.

Den videoen har jo vært ute siden litt før e3 og da ble det sagt at den var fan made

Lodin

Der Waaaah

It has no buttons at all. The controller and gamer both interact with each other through movement; not only is the game controlled by the movement of the player but the whole controller gives some sort of feedback. Built-in sensors can tell the difference between the controller and the console, as well as determining the controller’s position. An example of the control would be that turning the controller around and moving it in a direction would be one form of controlling.
Fra et russisk blad. Dramallama!

Det er bullshit. Jeg klarer ikke å se for meg at den kontrolleren kan være god til å spille NES-, SNES-, N64- og GC-spill - noe NR-kontrollene burde være.

SHDR

Gullmedlem
Fordi det enten er falskt, eller så gir de blanke horefaen i NDA-er fordi Nintendo ikke kan røre dem i Russland? Det landet har ganske interessante lover hva angår opphavsrettigheter og slikt. En NDA er mer eller mindre en avtale som sier at informasjon tilhører en rettighetsholder inntil en gitt dato, hvorpå det kan slippes offisielt.

Slikt hjelper fint lite i Russland. Med mindre det er falskt.

Begynner å bli litt lei disse viral marketing kampanjene nå, det er faen meg like fresht som reality tv. Appropos så tviler jeg på at dette er en slik kampanje, avdekkelsen av kontrollen er ikke langt unn og slike kampanjer må gjerne kjøre en liten stund for at hypen skal blomstre skikkelig. (Med mindre konsollen skal lanseres seint neste år da)

Novastrum

Feminist-elitist
Feedback på viral-spoofen min! :(

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
1UP har lagt opp en artikkel hvor de har intervjuet skaperen av Nintendo ON-videoen: I Want To Believe. På side 3 kan du se andre fan-videoer han har laget.

(JA, den er fake)

Opprinnelig skrevet av Agahnim@02.07.2005, 00.08
Det er bullshit. Jeg klarer ikke å se for meg at den kontrolleren kan være god til å spille NES-, SNES-, N64- og GC-spill - noe NR-kontrollene burde være.
238094​
Kvifor skulle kontrollaren ha moglegheit til å spele (Super) Nintendo Entertainment System-, Nintendo 64- og GameCube-spel? Kva trur du GameCube-kontrollarutgangane er til?

Opprinnelig skrevet av glemsk+02.07.2005, 12.25-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@02.07.2005, 00.08
238094​
Kvifor skulle kontrollaren ha moglegheit til å spele (Super) Nintendo Entertainment System-, Nintendo 64- og GameCube-spel? Kva trur du GameCube-kontrollarutgangane er til?
238254​
[/b]
Frodi at Reggie sa at Rev-kontrollen skulle være ypperlig til å spille NES-, SNES-, N64- og GameCube-spill.