Nintendo Wii holdt av på Expert Bonus i Drammen - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Doctor Downs

Gjest
#1
Litt uvanlig emne, skal innrøme det, men er her ihvertfall dealen...

Mens jeg var bortreist i høst var familien min helt ultimate. De lette Drammen & omegn rundt etter en Nintendo Wii til meg, og fikk til slutt tak i en på Magasinet i Drammen. Men i prosessen ble det gjort noen bestillinger her og der, og jeg har nå en Wii holdt av til meg på Expert Bonus i Drammen, men muligens bare til imorgen.

Jeg skal selvfølgelig ikke ha noe spenn for dette selv, man hvis noen i området tror det kan bli vrient å få tak i maskin så ring meg på 95242353 i kveld eller imorgen, så møter jeg gledelig opp på Expert med én av dere og overrekker bestilingen min.

Jeg kan jo forsåvidt sende herligheten også, men da skal jeg ha prisen for maskinen + porto +100 kroner inn på kontoen min på dagen.

Ring hvis du er interessert!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Jeg tror det er for sent nå gitt. Sorry. Du kan godt ringe ned og høre om det fortsatt er en der i Erlend Palm eller Henrik Palm sitt navn, og i så fall gjelder det selvfølgelig enda.
 
#4
Du kan vell ikke sjekke for meg? Bare send meg PM så ringer jeg deg. KAn godt betale porto, og 100 kr inn på kontoen din i tilelg til prisen for maskinen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
Er dere samme person eller noe? Én av dere har ihvertfall ringt meg, så den andre har i så fall uflaks.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Er Wii-en solgt? Kan jeg stenge emnet?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.