Nintendo64- det siste du har spilt?

Det sisie spillet jeg spilte til N64 var vel..

tjaaaaa...... :usikker:

Couqer bad four day eller goldeneye..

Helt råe spill begge to :totomleropp:

Opprinnelig skrevet av Rocky@02.05.2004, 20.55
Siste spillet jeg spilte var det geniale Mischief Makers. Det eneste spillet Enix ga ut på N64. Herlig sidescrolling plattformer, med masse masse gode ideer. Er n64s svar på Viewtiful Joe.

Nå fikk jeg faktisk lyst til å spille denne oversette perlen igjen...
28372​

Helt enig, det er et flott spill, som er en virkelig fryd å gå igjennom. Og det at du må ha alle "huskerikkehva" for å se hele slutten, gjør at det er morsomt å spille baner igjen for å få dem.

Spillte en liten stabel med spill her for ikke så lenge siden, for å mimre fordums tid.

-Perfect Dark
-Banjo Kazooie
-Banjo Tooie
-Mario 64
-Mario Party 3
-Goldeneye 007
-Mario Tennis
-Jet Force Gemini
-F-Zero X
-Zelda: OoT
-Zelda: MM
-Conkers Bad Fur Day

Tror det var det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Rocky@02.05.2004, 21.55
Siste spillet jeg spilte var det geniale Mischief Makers. Det eneste spillet Enix ga ut på N64.
28372​
Enix?! Treasure, gutten min. :p

Spilte goldeneye og Mario her om dagen:p er alltid morro å spille de på nytt... Ellers spiller jeg TLOZ Ocriana of time eller hvordan det skrives :p, på gamecube for tia, men med den nye vansklighetsgraden master quest..

Opprinnelig skrevet av Yetipants+27.08.2004, 10.28-->
<!--QuoteBegin-Rocky
@02.05.2004, 21.55
Siste spillet jeg spilte var det geniale Mischief Makers. Det eneste spillet Enix ga ut på N64.
28372​
Enix?! Treasure, gutten min. :p
93792​
[/b]
Enix, old man, Enix. :D Treaure (Aaarrr! :pirat:) lagde det riktignok, men det var Enix som gav det ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så... da er Quake 3 et Activision-spill, eller? ;)

Mimre... det må ha vært Mario Kart 64, et konge spill, eller det var et kongespill, nå syns jeg at Mario Kart: DD er mye bedre, men en ting kan det spillet aldri slå sin storebror i, og det er lyn på kjempehoppet i Wario-banen, lyn+hopp+*trykk*=alle kameratene detter utenfor hoppet=du vinner :ler:

Men det var faktisk en gang jeg og tre andre kamerater som hadde noe som kan kalles for en "nintendo-klubb", tider hvor Goldeneye og Perfect Dark ble spillt ofte(utrolig festelig), vi hadde det annenhver uke men det ble så ensformig at klubben tilslutt døde.
*spille - spise grandis og se film - spille litt til - ferdig*, som sagt, det ble for ensformig til slutt. :tommelned:

Men nå skrev jeg jo at det var det eneste Enix ga ut til N64, ikke at de lagde det (for jeg veit at Treasure lagde det). Nevnte det bare som en liten Fun fact siden de var så godt som ikke-eksisterende på N64.
Uansett så har de gitt ut et annet spill i Japan og Amerika så Fun facten min var en Fun fiction.

Jeg var så heldig å få låne N64 av en kamerat i dag. Spiller nå de gamle perlene til Rare. :D

Kan jo nevne:

Perfect Dark
Goldneye
Jet force gemini
Conkers bad fur day
Donkey Kong 64
Banjo serien

Jeg har Mario64, Zelda ocarina of time, Tetris 64 og Conker BFD til N64. Det er bra spill alle sammen, for tiden driver jeg faktisk og spiller gjennom CBFD på nytt. Spillene til N64 var enormt dyre så jeg tok meg aldri råd til å kjøpe så mange. Tetris64 kostet for eksempel 599kr når det var nytt, det kaller jeg overprising..

Jeg så ISS '98 (ellerno') til N64 for 849 kroner. Det er det dyreste jeg har sett, i hvert fall.

Jeg spiller Ocarina of Time for tiden. GC-versjonen, riktignok, men det teller vel likevel.

Lodin

Der Waaaah
Conker står fortsatt i maskina så jeg regner med at det var det siste jeg spillte. Går å venter på Xbox oppgraderinga nå.

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@06.09.2004, 14.46
Jeg så ISS '98 (ellerno') til N64 for 849 kroner. Det er det dyreste jeg har sett, i hvert fall.

Jeg spiller Ocarina of Time for tiden. GC-versjonen, riktignok, men det teller vel likevel.
98878​
For en stund sia, kostet Donkey Kong (med expansion-pack ©) 989,- kr.

Jeg betalte 800kr for Conker BFD. Selv om det var impulskjøp og jeg sprang til kassen så fråden sprutet når jeg så ett CBFD spill i hylla syntes jeg det var vel anvendte penger. Dyrt ja, men jeg hadde ikke byttet CBFD for 10 andre N64-spill..

Uh.. mimring? Nintendo64 er pokker meg ikke SÅ gammelt. Hadde emnet vært om NES eller Amiga, hadde jeg skjønt det.
Det siste spillet jeg spilte på N64 var vel Perfect Dark eller Bomberman64.

Tidenes Zelda spill, The legend of Zelda: Ocarina of time, var det forrige n64 spillet jeg spillte.