Nintendogs, AoE, Swap Magic 3.6 o.a selges

#1
Selger disse spillene:

Prisene er inkludert porto
Red Alert 2: 200 kr
Age of Empires Collector's Edition: 350 kr
<strike>Nintendogs: Dachshund & Friends: 270</strike>
Harvest Moon: Friends of Mineral Town: 230
<strike>The Legend of Zelda: Collectors Edition: 300</strike>
Star Fox Assault: 300
Lilla Game Boy Advance: 400
GC-GBA kabel: 100
Memory Card 59[GC]: 100
Swap Magic 3.6 med Slide Tool: 300
Lost Kingdoms: 120
Globertrotter 2: 150

Og en PS2 maskin som ikke virker. Tror jeg. Jeg gidder ikke å prøve å fikse den.Se her: http://forum.spillegal.no/index.php?showtopic=12425


AoE CE inneholder:
Age of Empires
Age of Empires: Rise of Rome
Age of Empires 2: Age of Kings
Age of Empires 2: Conquerors


Er du ikke interessert, så ikke post.

Er det ufornøyd med prisen, så kontakt meg via mail/msn: garet15@hotmail.com

Alle poster som er ment til å ødelegge salget mitt blir rapportert.
 
#2
Eh, Nintendogs koster jo 399,- nytt på Elkjøp.

Ja, det er bare å rapportere, jeg bryr meg ikke. Folk har da rett til å vite om de blir svindlet eller ei (men så er det ikke mange som ville ha kjøpt det til den prisen uansett).
 
#3
Ha, ha, ha.. Svindler. Jeg var interessert i Nintendogs, men så så jeg prisen. "Jammen jeg har nesten ikke brukt det" og "Det er veldig pent brukt" holder ikke. Ikke engang "Den er ikke åpnet. Plasten er på!" funker. Jeg byr 170 inkludert porto. Rapporterer du posten min er du en homse, da jeg også bidrar.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Eh, Nintendogs koster jo 399,- nytt på Elkjøp.

Ja, det er bare å rapportere, jeg bryr meg ikke. Folk har da rett til å vite om de blir svindlet eller ei (men så er det ikke mange som ville ha kjøpt det til den prisen uansett).
[/b]
Det er lov å si fra om slike ting, så det er ingen grunn til å rapportere. Å kreve mer for en vare enn den er verdt kan dere gjøre andre steder enn på Spillegal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg vil nå også påpeke at å kreve 300 spenn for Zelda: Collector's Edition - som er en bundle-pakke som i utgangspunktet ikke engang er ment for salg - grenser til svindelforsøk. Sånn til sammenligning så fikk jeg mitt eksemplar (med eske og alt) gratis.
 
#6
Jeg vil nå også påpeke at å kreve 300 spenn for Zelda: Collector's Edition - som er en bundle-pakke som i utgangspunktet ikke engang er ment for salg - grenser til svindelforsøk. Sånn til sammenligning så fikk jeg mitt eksemplar (med eske og alt) gratis.
[/b]
Men hvor mye limited stash er vel ikke ment for salg?

Jeg skal spare mine å selge de om 10 år for masse spenn, min masterplan
:p
 
#8
200 for dogs. inkl. porto.