Nintendogs vs Advance Wars

#1
Skal bestille meg et nytt spill til Nintendo DS idag og lurer på hvem av de nevnte spillene jeg bør velge! Noen som har noen meninger?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Mmmm. Jeg syns personlig at du burde gå for Advance Wars, fordi per definisjon, så er egentlig ikke Nintendogs et spill. Det er mer som et lite datadyr/valpesimulator. Advance Wars har jeg derimot bare gode erfaringer med, og personlig tror jeg det kommer til å vare litt lengre. Klart, du får bestemme selv hva du tror du har mest lyst på. Jeg bare sier at det virker som Nintendogs er litt mer novelty enn et fullspekket spill, liksom.
 
#3
Man bruker jo ikke DS-en som en jentemagnet i byen heller da.
Er selv enig med Nicholas.
 
#4
amon: du har bommet litt.
vet ikke med deg, men jeg bor ihvertfall IKKE i det stereotypiske japan.


og, velg advance wars hvis du vil ha et spill.
nintendogs velger du hvis du vil ha en større tamagotchi.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Jeg elsker at Amons argument for at Nintendogs er et bra spill er at det tiltrekker jenter. Du skjønner, Amon, vi som ikke er så homo som deg får jentene uansett.
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Hvordan skal en forbipasserende jente kunne se hva du spiller hvis hun ikke henger over deg? :confused:
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Nei. :flau:

Eller kanskje man bare kan ha volumet på drithøyt, så kommer de nok løpende.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Sancti@25.08.2005, 15.32
Nei.  :flau:

Eller kanskje man bare kan ha volumet på drithøyt, så kommer de nok løpende.
255073​
Trur nesten sannsynligheten er større for at hunder kommer løpende. Men om det er ditt geim skal ikke jeg trø på paraden din. Each to its own.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Opprinnelig skrevet av Amon@25.08.2005, 15.48
:D Dere har misforstått argumentet mitt om at Nintendogs som jente-magnet. Sannsynligheten er selvfølgelig minimal til at forbipasserende jenter ser hva du spiller, men sitter man på en trapp så vil folk se ett lite glimt av det man spiller når man går nedover. Noen da. De fleste ville vært for opptatt av snakkinga med hverandre, etc.
255089​
Men ... du argumenterer jo fortsatt med at Nintendogs tiltrekker jenter, i motsetning til det å være et bra spill, som Advance Wars er.
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Men poenget med å kjøpe et spill er vel for å spille det, ikke for å dra damer?
Jeg tror uansett jeg ville valgt et annet sjekketriks.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Det ultimate sjekkespillet kommer uansett til å bli Where Do Babies Come From. Damene tenker "Oj, en mann som holder seg oppdatert på feltet seksualopplysning! Han er garantert mann nok til å gi meg stake til fuglene våkner. Ja, han vil jeg bli pult av!" så fort de ser spillet.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Sancti@25.08.2005, 18.08
Men poenget med å kjøpe et spill er vel for å spille det, ikke for å dra damer?
Jeg tror uansett jeg ville valgt et annet sjekketriks.
255154​

Hør på Siri, tror hun vet mer enn alle andre her på forumet om dette temaet. :D

Bare for å svare på topic, Advanced War blir klart best.

Bare for å føre trenden videre, videospill er absolutt ikke noe sjekketriks.
 
#16
Sitter og spiller advance wars nå! det blir bra! etter å ha få sett på begge ble det Advance Wars på meg!

Da blir det nok ikke noen damer, men men!!;)

Takk for råd!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Ta det med ro, du er ikke alene. Jeg føler også at du er litt idiot. :doh:
 
#20
Opprinnelig skrevet av Amon@29.08.2005, 21.35
Og, plan 9; jeg bruker heller aftershave til 400kr som Clearasil-erstatning. De dagene jeg bruker det får jeg ekstra mye smil fra jentene (og nå føler jeg litt som en idiot som sier det på en forum-side). ;)
256318​
Må nesten si meg enig med Yeti her. Om du bruker null-kåmma-fire høvdinger på glorifisert ansiktslukt, er du iallefall ikke særlig økonomisk. Er jo et DS spill per flaske det der.