Ninthundane frå Svelanger

Lodin

Der Waaaah
#21
Greia med Famitsu er at de alltid annmelder spill rettferdig etter hvilken sjanger det hører hjemme i. At Ninthundane får toppscore betyr ganske enkelt at det er en sinnsykt bra, sikkert verdens beste valpesimmulator.
Jeg syns ihvertfall at sånne gimmickete og rare spill er gøy så jeg skal ha det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Jeg skal nok ha det selv, selv om jeg er geblakken. Jeg hadde aldri Tamagotchi :p
 
#23
Opprinnelig skrevet av Lodin@27.04.2005, 14.39
Greia med Famitsu er at de alltid annmelder spill rettferdig etter hvilken sjanger det hører hjemme i. At Ninthundane får toppscore betyr ganske enkelt at det er en sinnsykt bra, sikkert verdens beste valpesimmulator.
Jeg syns ihvertfall at sånne gimmickete og rare spill er gøy så jeg skal ha det.
212301​

Hvilken valpesimmulator har de å sammenligne med a?
 
#24
Skal nok ha det, bare venter til US-release. En del utgifter som jeg må prioritere før jeg får meg en digital valp. Tror det blir den utgaven der man kan starte med mops , denne her om jeg ikke tar feil, så får jeg heller unlocke de andre. Gotta pet'em all.

MoFo2
 
#27
Hold kjeft, din morbide dvergape.
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Ro deg ned nå. Excelsion har faktisk helt rett. Grunnen til at jeg faktisk vil ha sånn hund er fordi jeg ser sånn opp til Paris Hilton og Britney Spears og ønsker ingenting annet enn å være mer lik dem.
 
#29
Det har ingenting med deg å gjøre, Lodin. Når noen harselerer med Jessy eller Britty mister selv jeg grepet :(
 
#32
Jeg så nettopp nyeste episoden av "On the Spot" på Gamespot, og der hadde de en ganske stor demonstrasjon av Nintendogs. Den fikk interessen min til å stige litt. Mulig dette er noe for meg allikevel. Jeg fant forresten noen skikkelig søte wallpapers. De kan beskues akkurat her. :forelsket:

Jeg fant også en review her.
 
#33
US Nintendogs to feature three new breeds

As in Japan, the US Nintendogs will be released in three editions, each with six different breeds of canines for a total of 18.

The Chihuahua and Friends edition will feature German Shepherds, King Charles Spaniels, Yorkshire Terriers, Shetland Sheepdogs, and the all-new Boxer.

The Miniature Dachshund and Friends edition will include Beagles, Pugs, Shih Tzus, and the new Golden Retriever and Siberian Husky breeds.

The Labrador Retriever and Friends pack will contain Miniature Schnauzers, Toy Poodles, Pembroke Welsh Corgis, Shiba Inus, and Miniature Pinschers.
Må nok bli «The Miniature Dachshnund and Friends» på meg, spesielt med tanke på Golden Retriever og Siberien Husky, samt Beagle. Men «The Labrador Retriever and Friends» virker også interessant pga. Shiba Inus. Men jeg får nå se om jeg plukker opp en versjon i det hele tatt. Er litt usikker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Tenker jeg venter til Nintencats kommer, gitt.
 
#35
jeg hadde egentlig ikke tenkte å få meg dette spillet pågrunnav at det ikke var noen kule hunderaser, men nå som Siberian Husky er med så må jeg skffe meg dette spillet
 
#36
IGN gir spillet 8.8/10:

Nintendogs is clearly focused on the mainstream market than the truly hardcore, but no matter who you are there's a lot of enjoyment to be had out of this unique Nintendo DS product. The interaction with the virtual dog is done extremely well on the Nintendo DS, and even if you pride yourself in your masculinity it's hard to resist these adorable critters romping around on the handheld. With all the things that you can do and collect in Nintendogs, though, it doesn't feel like it's enough, and you might find yourself expecting and wanting more out of the experience. But it's a great time until you've capped out all the play modes, and even when you do there's still a little more fun with Bark Mode to see if you can attract random puppies into your world.

Mens GameSpot gir Nintendogs 9.1/10:

Just about anyone who enjoys the adorable antics, manic activity, and the tender nurturing that is central to raising a happy, healthy puppy should certainly give Nintendogs a look. Its simple interface, appealing subject matter, and its friendliness to multiple short sessions, with plenty of items and animals to unlock, makes it easy to recommend to a wide variety of gamers and nongamers alike.

MoFo2
 
#37
Grafikken imponerte, muligens det beste grafikken til NDS foreløpig.

Angående katte og hunde greia: Jeg skjønner absolutt ikke hva som er så farlig med å ha hund som kjæligdyr på simulator, det er jo så søte og mer lekne, det gir flere muligheter.
MEN enda kulere hadde det vært hvis det hadde vært hund og katt i et spill, å se hunden spurte som faen etter katta hadde vært digg det....
:djevel:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Awwww, jeg vil ha Dachshund og kompani, men det virker ikke helt som om økonomien tillater det. :( Men, altså. Tror dere det er verdt det? Hvor stort er det, og ca. hvor mye forskjellig er det å gjøre?
 
#39
jeg føler ikke at jeg trenger en tamagotchi-lignende greie, for hva er vel utfordringen i spillet?
jeg har nok med damas katt hvis det bare handler om å trene opp en hund til å bli stor, fin og leken.