NM i Halo

#1
Det er nå 100% bestemt at det blir et NM i Halo senere i høst.

Det gåes ikke ut enda med hva, hvor eller noe særlige detaljer, men det kommer om ikke så lenge.

Begynne å forbered dere. I fjor var det ca 200 spillere og i år må vi ha fler.

Det er Microsoft som har gitt meg denne beskjeden, så dette er et faktum.
 
#3
Var der i fjor, gikk rett i dass...hehe
noen som husker Team 29?
:p
Uansett, vi stiller sikkert der i år også, håper vi slipper den jævla lange vente tiden i år, til og med ventetiden på wc 3 nm`et var kortere.
etter første kampen venta vi i tre timer, etter andre fikk vi beskjed om å vente en til, det gadd vi ikke.

btw: noen som vet om noe NM i WC 3 snart kommer igjen?
 
#5
Så håper dere i 666 å gå av med seiern nå da eller?

Og har du fått vite noe om det blir ctf og hvor mye % liv det blir spilt med?

Har iallefall planer om å stille opp i år også.
Ikke det at jeg og lagkameraten på lag17 fikk sparka fra oss noe særlig ifjor :ler:
 
#6
Jeg vet ikke om vi skal være med en gang. halve laget er på Europaturne i 2 mnd, men hvis vi skal være med så håper vi selvfølgelig å vinne. Er det noen som blir med som ikke håper de vinner?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Får du si noe om hvorvidt det blir lag/1v1v1v1 på en maskin, eller hva? Jeg må finne ut hvor mange venner jeg skal dra med for å se på at jeg blir slaktet...
 
#11
Tidspunkt:
Jeg fikk nå vite at det blir i forbindelse med Halo 2 releasen, dvs mest sannsynlig helga før 11 november, evt helga etter.

Da vet dere sånn ca.
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@09.09.2004, 18.40
Var der i fjor, gikk rett i dass...hehe
noen som husker Team 29?
:p
100415​
Husker ikke andre lag enn nr. 1 (Red Hawk og meg) :D

Var kult der, ja, selv om vi ahdde lite erfaring og trening i Halo. Vi var over til slutten og så finalen, og det hele var godt gjennomført til tross for litt kludring mellom lagene :svette:

Regner med å bli med denne gangen også :)
 
#14
Dette har tatt jÆ@%& lang tid men nå er det like før noe skjer. De har møte i dag for å bestemme hva det blir til, så da kommer jeg sikkert med mer info i morgen
 
#15
MS har bestemt at det ikke blir noe NM i år, men muligens en happening allikevel i stedet for NM og i forbindelse med Halo 2. Sorry folkens