No Killing Floor i kveld?

Lodin

Der Waaaah
#1
Noen som blir med på no Mørdargølv si klokka 8? Det går fortsatt for 38 spenn på Steam eller jeg og Nicholas har inviter.
Er i praksis Left 4 Dead + folk fra CS samt et snev av Crimsonland og jeg syntes det funka bedre enn førstnevnte. Jo også er alle soldatene engelske WOT WOT
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
I utgangspunktet er åtte litt homo, men det er mulig jeg kan bli med litt. Er vaffal med i natt en gang, typ to-tida om folk fortsatt er våkne da.

For å utdype litt: Hele spillet er wave-basert, så i motsetning til L4D hvor du aktivt prøver å komme deg videre, er du fri til å bunkre deg opp hvor som helst på kartet. Man kan sveise igjen dører for å gjøre det litt verre for zombiene å komme gjennom, men det er mer en midlertidig greie enn noe annet. Det er alikevel fordelaktig å være litt på løper'n på slutten av runden (man kan se hvor mange zombier som er igjen av bølgen oppe i hjørnet), siden merchanten åpner i pausene mellom bølger, hvor man kan plukke med seg sårt trengt body armor og kalashnikover. Om man kreperer respawner man om de gjenværende klarer bølgen de er på, det er 10 bølger med zombier og en 11. med en boss, et ganske kult level/klassesystem som levler tingene du gjør og ikke klassen du spiller (sånn at om du f.eks får mye hueskudd, går du opp i level på marksman-klassen uavhengig av hvilken klasse du spiller). Her er non bilder fra når jeg spilte litt i natt (56k faller bompelomp på stompelomp):




Det er viktig å ta seg tid til å sette autoritetene på plass også:



Dette er rave-brettet, som forøvrig eier:




Og det beste customkartet, da.


 
#6
Jeg og Nicho prøvde oss på dette i kveld. Spillet er grisestygt, ustabilt som faen og vi feiler grassalt gjentatte ganger. Men faen så gøy det er. Det var fett nok å fiste dette over internett, men jeg kan lett se for meg at dette er et spill som kommer til å ta av på et LAN hvor alle sitter i samme rom og skriker obskøniteter til hverandre.

Slå den bæsjen negre. Lett verd 5 euro.
 
#7
Jeg er med en eller annen kveld. JUST SAY THE WORD. Stem ID: Patney
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
Denne spillen suger.

Nei egentlig ikke, men det fungerer ikke for meg. Blir autodisconnected etter trædve sekunder på hvilken som helst server. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Okay, neste gang det kommer opp melding om at Scarf Ace speller no Killings Floorings blir jeg med. Greit eller?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Heck yes, vi spiller i kveld! Det gjelder Mac-folket også, så kom an JustinC og Thinaran. Det er fortsatt halv pris på Steam-salget, det var vel omtrent det jeg betalte i juletider og det er det lett verdt. Om folk har mikk er det bare å bringe det forresten, jeg har mekka en jalla løsning med et 360-headset som funker sånn halvveis, så nå kan dere høre meg raege og grine også av pc-spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Har også mikk. Her kjører vi Sony Official PS3 Wireless Bluetooth Headset, skal jeg si dere. :smugdog:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Det forutsetter at man enten har en 360-kontroll med ledning, evt. en sånn trådløs mottaker for Windows. Så er det bare å plugge headsettet i kontrollen i PC-en og det burde funke av seg selv.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Bare kjøp en billigmikk på Elkjøp eller Clas Ohlson din dass. Koster under femtilappen.
 
#17
Jeg vet at den innebygde i Macbooken min ikke funker i TF2, men kanskje i Drapsgulv? Hvis ikke så har jeg vel en gammal mikk liggende et sted, så med mindre det er et software problem fra Steam sin side så burde det funke.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Kverkeparketten er Unreal 2-motoren så hvis du ikke kan kjøre det er alt håp ute.
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Fikk 360 mikken til å funke, men volumet er dritlavt og jeg har titta på alle instillinger. Men men, vi får se.