No Killing Floor i kveld?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#21
Har kjøpt, gleder meg, kan nok ikke kjøre på denne maskinen. Kan kanskje prøve, men ikveld er det fotball som vanlig!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Mekker en event på Steamgruppa nå, tenker vi ruller i gang i ni-tida så kan alle dere fotballfans bare gå og dø i skogen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
Shit son, er så jævla klar at dere aner faen ikke.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Ok det var ganske boss, bortsett fra at Fetthest ble sparka ut av routeren sin og Archtor sin mikk var litt lav. Jeg tok masse screens, dessverre gjorde jeg det med PrntScrn og ikke F9 som faktisk tar screens, så dere får ett bilde fra aftenen og det er dette:

 
#25
Synd jeg glemte meg litt bort og kom så sent, ble fort tomt. Var forresten Sammy en fra SG eller en tilfeldig som joinet? Merket bare engelsk fra han i chatten.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Fetthest, Erketor, Lodin og han derre på M som jeg ikke husker navnet på (sorry) var vel de eneste norske, alle andre var pubs. Både Fetthest og Erketor prøvde å mekke server men det gikk ganske ræva så vi måtte bare finne en tom en.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Min favorittdel var da ruteren min fikk epilepsi hver gang jeg starta spillet og jeg sa knull det bråket og gikk over på Moderne Farfar 2 isteden. Men ja, skal prøve å knarke det igang igjen seinere, dette holder ikke en meter.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Patney joinet jo inn og. Vi greide oss faktisk på slutten der, til tross for at de kom ut av de jævla veggene.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#30
Ja nå har jeg også kjøpt. Hvis ingen spiller med meg så skylder dere meg $5.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#33
Kjøpte meg skiten igår og spilte noen timer, føler for å levle litt skillz. Hva med i kveld noen? Store planer om chillings og spillings.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#34
Demomosjonist er den beste klassen. 80% kjangs for Tomas exploded når jeg får råd til granatkaster.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Demomosjonist er den beste klassen. 80% kjangs for Tomas exploded når jeg får råd til granatkaster.
aww sheet, selv pleier jeg å rulle sharpshooter i startrundene, sånn at jeg får skadebonus på hueskudd med pistolen, også kjøper jeg den single shot-rifla mellom første og andre runde og rocker den litt. Etter en runde eller to til så skifter jeg som regel til commando for variasjonens skyld, og kjører litt AK og til slutt SCAR når jeg får råd. Is nice :nicholas:

Men ja, ni i kveld, jeg er down, let's do it, etc.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
Jaggu. Får se om jeg prøver å slenge meg med. Har ikke no mikrofonings, men men.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Mekka gruppeevent nå, er dere pålogga Steam og medlem av SG-gruppa får dere en timely reminder om å get your ass to Mars i ni-tiden, og med Mars mener jeg SG-chatroomet på Steam.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
JA, DETTE GIKK BRA DERE!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
For en jævla katastrofe. Må ha vært no dill med oppdateringene på spillet elns, fordi det var ingen servere og masse feilmeldinger ute og gikk.