[PC] No Man's Sky (PC, PS4)

Shinra85

Spillegals effort emo
#23
Dette skal coppes det selund jeg er tilbake fra Østerrike og ting er fiksa i kåken. Virker oppi min gate
 
#28
Så, hva syns dere nå som dere har spillt dette en stund? Jeg er kanskje 15 timer ute i det nå, og har stort sett digget det, men nå kjenner jeg at det begynner å bli litt... ensformig? Warper meg etter atlas-interfacer og samler steiner, men de irriterer meg egentlig bare og fyller opp inventoriet mitt. Kanskje jeg egentlig burde flydd mot midten.

Uansett er dette min bro:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#29
I følge LGR sin anmeldelse er det først etter ca. 20 timer spillet åpner seg for alvor (og tar seg opp betraktelig i underholdningsverdi). Litt lang tutorial kanskje...
 

Jante

privileged CIS shitlord
#33
Plukka endelig opp dette i går, og prøvde meg først på Survival.

Loffa rundt på første planeten og fiksa romskipet uten problemer, men måtte legge inn årene etter at jeg deretter landa på en ~~~~EXTREMELY SENTIENT PLANET~~~~~ og ble grisebanka av de schtøgge dronene til ingenting av utstyret funka lengre og temperaturen var ulidelig varm. Døde hver gang jeg prøvde å gå ut for å sanke nok ressurser til å komme meg vekk derfra, og hadde heller ikke noe FUEL igjen til å sanke mer.

Så da ble det normal på denne karen GITT. Det siste som skjedde nå var at jeg gikk meg vill i en time i et underjordisk hulesystem uten å finne veien ut igjen. Rett før jeg vurderte selvmord åpenbarte en knøttliten utgang seg.

Good times så langt mao.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Mens jeg testa sandkassemodusen her om dagen. Her har man evig liv og ressurser og poenget er at den funker som en tutorial til bygginga. Uansett fungerer det omtrent som Fallout 4, bare mer strukturert. Det er veldig lett å pælme opp diverse bygg og stappe disse med pynt. Syntes ikke det var så veldig spennende, men når man spiller på vanlig måte kan jeg se for meg at det blir fett å starte bondegård og hyre diverse aliensinger til å forske. Gjør ihvertfall spillet littegran mer målretta, men det er fortsatt et godt stykke igjen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#35
Det spriker litt når hele målet med spillet er utforskning og du kan bygge hjembase. Man får ihvertfall igjen alle ressursene man brukte på å bygge basen når man flytter til en ny planet. For det er faen ikke lett å finne tilbake til forrige planet når man først har warpa til neste..
 

Terje

mostly harmless
#37
Det finnes en teleport i alle romstasjoner som tar deg til basen din og tilbake igjen. Gå opp trappa til venstre istedet for høyre. Så man kan godt velge seg et fint hjemsted og likevel utforske galaksen. Henge på greip gjør det kanskje ikke, men det er det mer som ikke gjør.

E: ninjaet av Lodin ja.

Kjøpte spillet da det var på tilbud for noen uker siden og det er rett opp min bakgate ihvertfall. Det har sine problemer som er utdypet nok som det er, men for min del er det akkurat hva jeg forventa. Så får vi se om det holder seg til man kommer seg til senter av galaksen. Nå har jeg ikke passert denne berømte terskelen etter tjue timer da spillet visstnok virkelig begynner, så vi får se da.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
Joa. Synd at jeg fortsatt ikke har fått unlocka den teleporten.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#40
Vet ikke, mulig det bare var en bug? Funker nå ihvertfall.