Noen forslag til forbedringer ang. cs server.

C

Crizpy

Gjest
#2
Vi skal fikse mapcycelen, eller hva faen det heter...
Blir for dumt med fy_pool_day og iceworld når det er 14 spillere inne.
Mye som må fikses
 
#3
Opprinnelig skrevet av Crizpy@19.01.2005, 18.02
Vi skal fikse mapcycelen, eller hva faen det heter...
Blir for dumt med fy_pool_day og iceworld når det er 14 spillere inne.
Mye som må fikses
165629​
Ser ikke no feil med å ha fy_pool_day og iceworld avogtil, men vi trenger mange flere maps til serveren helt klart. Map cycle må også fikses. Map som Cbble, Aztec, Cpl_Mill, Cpl_storm, prodigy, piranesi, osv.
Aztec kan vel fjernes hvis det forårsaker lagg.

Hva skjer med IP filter? Får vi det innstalert på servern snart?
 
C

Crizpy

Gjest
#7
Vet, har tenkt på det samma....men hvorfor i helvete er du her, musa?

Redigert: Vi fjerne iceworld!
Altfor mange ganger jeg har spilt på serveren..full altså. Så kommer iceworld, og alt blir fucka.
Folk må laste ned banen, og andre får feil på den vegas.wad greia, og det ender med at alle spillerene forsvinner.
 
#8
hvorfor jeg er her? Topicet er jo "Noen forslag til forbedringer ang. cs server.". Da må vel andre enn admins kunne komme med forslag da. Ikke bare dere.
 
#10
1. Få opp stats slik at vi kan banne folk med mer enn et eller to nicks. (lengden på bans kan diskuteres. En uke kanskje?)

2. Få fjernet samtlige custommaps. Erfaring har vist meg at de mest populære brettene som trekker folk er, de_prodigy, de_dust2, de_inferno, og de_nuke.

3. Få skrevet opp reglene på forsiden av spillegal.no!

4. Få gjort om reklamen på serveren fra "this server is using adminmod" til "http://www.spillegal.no/"

5. Vi må få bestemt en del regler før de blir lagt ut på websiden. Vi har ikke tatt stilling til silent-plant, misbruk av clip-teksturer og annen misbruk av mapbugs. Forøvrig snakket vi om en minimum rateinnstilling forleden. Det må vi også finne ut av.

Jeg bannet 8 juksepaver iløpet av 4 dager nå. Burde vi ta demo av dem, selv om det er opplagt at de jukser?
 
C

Crizpy

Gjest
#11
Nei, det blir for mye jobb å ta demo av hver enkelt kuk.
Dummere å spørre VSOP administratorene om vi kan få det scriptet som banner folk med fler nick.... MEN jeg synes vi kan vente med det der til vi har etablert litt folk der. Reglene må opp på både siden og den greia som kommer opp før du velger lag når du kommer inn på serveren.
Vi må fjerne poolday og hvertfall iceworld.
Statsen hadde og vært fin. Men bare stiluz får den late ræva si hjem fra lan... ;)
 
#12
Jeg er toback from teh lan, og skal sende mail til Gameserver imorgen. Da skal altså dette være med:

1. Mapcycle - fjerne iceworld og poolday (kan fortsatt votes frem eller etter ønske da)
2. Autoteambalance - ja
3. Message of the day
4- IP-filter

Regler setter vi opp i løpet av uken og nicks er fritt inntil videre, med mindre det er støtende navn.
 
#14
Lolz lolz. NWN > CS. Tihiii. Morra di er trang.
 
C

Crizpy

Gjest
#15
"morradi er trang" litt vanskelig siden ho allerede har født et barn, siden du sier morradi.
Det er faen meg det tynneste....
 
#16
Ikke ødelegg mine badass fornærmelser, hysj nå! :(
 
#18
dere kan jo starte med å fjerne fy_iceworld. Jeg får "Fatal Error. Warning: Couldn't open de_vegas.wad" Skjønner ikke hvorfor og det fucker opp alt..
 
#20
Crizpy: Jeg restartet forresten serveren, så nå burde du kunne bruke adminod.