Noen som chipper PS2 Slim?

R

roy_nor

Gjest
Jeg bare MÅTTE bestille Xenogears til PSX så nå blir jeg pent nødt til å skaffe meg en boot disc eller få chippet maskina mi... PS Two.

Anyone?

Edit: Noen som har et orginalt minnekort til PSX å selge? Eller vet hvor jeg kan få skaffet et..?

sheriffen

humre humre
Hvis jeg ikke tar helt feil, så mener jeg å ha lest at sånne bootdiscer ikke fungerer med psx-spill uten at jeg skal være helt skråsikker.

Jeg vet at Hammar Elektronikk holdte på med chipping av konsoller før i tiden, så det kan jo være verdt å sjekke ut der.

SITAT(sheriffen @ 08.05.2006, 16.54) 1287
Hvis jeg ikke tar helt feil, så mener jeg å ha lest at sånne bootdiscer ikke fungerer med psx-spill uten at jeg skal være helt skråsikker.

Jeg vet at Hammar Elektronikk holdte på med chipping av konsoller før i tiden, så det kan jo være verdt å sjekke ut der.
[/b]
Swap Magic virker iallfall ikke med PSX-spill

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Tales @ 08.05.2006, 15.08) 1300
Swap Magic virker iallfall ikke med PSX-spill
[/b]
Finnes ingen andre merker?
Med andre ord mulig at jeg må chippe maskina mi..
Liker ikke å sende noe avgårde uten helt å vite at jeg får noe som fungerer tilbake, eller om jeg får noe tilbake i det hele tatt :p

Skal ta kontakt med de tipsa jeg har fått sålangt! Takker! :)

SITAT(Zer0s @ 08.05.2006, 16.18) 1336
Finnes ingen andre merker?
Med andre ord mulig at jeg må chippe maskina mi..
Liker ikke å sende noe avgårde uten helt å vite at jeg får noe som fungerer tilbake, eller om jeg får noe tilbake i det hele tatt :p

Skal ta kontakt med de tipsa jeg har fått sålangt! Takker! :)
[/b]
www.spillchip.com