Noen som gleder seg til, eller ska ha

Spillet skal også ta i bruk ekte militærtaktikker, hvor du har et lag som er "Base of Fire", mens det andre er et Assaultteam. Fienden bruker også en slik taktikk, noe som gjør det vanskeligere og mer underholdende.

Jeg skal nok ikke ha det, men fattern skal nok kjøpe det, så da ordner det seg...

Halky

Veteran bruker ;)
Jau er det noen her inne på SG som gleder seg til dette spillet fra WWII? Jeg gleder meg veldig til det kommer, og spillet virker ganske så bra ut også!

Noe av det jeg syns ser bra ut i dette spillet er at de bruker ekte steder som var der under krigen, som man kan se igjen den dag i dag. Spillet kommer til PS2, X-BOX og PC! Selv ska jeg nok ha det til PC :)

Her kommer noen bilder av spillet også:

Spillet har også tatt i bruk ekte navn fra folk som deltok under krigen og det er det ikke mage spill som har gjort.

Her er hjemmesiden til spillet Der finnes det også en trailer til spillet!

Spillet ska vist komme ut den 29-Oct til PC og X-BOX og den 25-Feb-2005 til PS2 i følge To The Game

Så er det da noen her som ska ha dette spillet? Jeg ska garantert ha det! :)

D

Deleted member 91

Gjest
Bare meg som fant disse tøffingene ekstremt sjarmerende?
Kast et blikk på følgende:

Søte mennesker. :flau:

Hvis jeg skal være litt seriøs, så ser spillet ganske fett ut. Hvis jeg skal skaffe det, så blir det nok XBox-versjonen, men jeg venter til jeg får lest noen anmeldelser av spillet først. :tommelopp:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Dette har virket lovende, men jeg prøver det nok før jeg kjøper det, tror jeg. Hvis det skulle bli et evt. kjøp på meg, er det nok PC-versjonen som innhandles.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ingen som er lei av andre verdenskrig-våpen ennå?

I det minste har dette spillet en godt konsept, men jeg tror jeg skipper dette også. :)

Hvis det matcher eller overgår Call of Duty skal jeg garantert skaffe meg det, blir det derimot en blass Medal of Honour klone hopper jeg glatt over.

Tror neppe det blir noen Medal of Honor-kopi. Siden man må bruke mer taktikk for
å overvinne fienden ( :tommelopp: ), samt at banene virker helt annerledes, tror jeg nok at gameplayet blir bedre enn i Medal of Honor.

Ja, det ser slik ut utifra det lille jeg har lest om spillet :) og om dette ikke skulle bli bra så har vi jo alltid ekstrapakka til MoH å se frem til! Som jeg håper kommer ut snart...

De har faktisk blitt inspirert av Band of Brothers da... så det er jo ikke hlet feil... Mr. Steven Spielberg var visstnok på E3 og sjekka ut dette spillet også.

Jeg begynner å gå temmelig lei Andre Verdenskrig-scenario i FPS-spill (spill generelt egentlig) nå. *skyte masse tyskere med thompson*

Eneste spillet fra andre verdenskrig jeg kunne handlet inn måtte være ett hvor man ser alt fra tyskerenes synsvinkel. Provoseres kraftig av denne "allied eier, USA er best" mentaliteten man finner i så og si alle 2VK-spill. Tyskerene blir jo fremstilt som maskiner man ikke skal bry seg noe særlig om, de er jo ikke mennesker, men "levende" skyteskiver.

Men men.. kjenner sikkert en eller annen som kommer til å kjøpe spillet, ergo jeg kommer til å spille det. Men det er nekt å bruke 500,- på det;)

PS: Av en eller annen grunn har jeg fått for meg at grafikken på det første bildet er MYE finere enn på det andre. Tatt med forskjellige settings, eller bare jeg som tuller?

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, nå går det rykter om at spillet er forsinket til neste år :/

Eurogamer og Gameindustry.biz hevder nemlig at Ubisoft har fortalt deltakere på en pressekonferanse i Paris denne uken at Brothers in Arms ikke vil bli lansert før tidlig neste år. De skal ikke ha gitt noen forklaring på hvorfor spillets utgivelsesdato blir flyttet frem, men i følge de to nettstedene skal alle tre versjonene av spillet (PC, Xbox og PS2) lanseres samtidig.

Eurogamer spekulerer imidlertid i om grunnen kan være at Ubisoft har lært av det som skjedde i fjor, da selskapet lanserte en rekke store titler i forbindelse med julen, men hvor flere av disse ikke solgte like godt som forventet. Med tanke på at Ubisoft allerede har planlagt å gi ut Prince of Persia 2 og Splinter Cell: Chaos Theory til julen, kan det godt være de ikke ønsker å sende ut nok en stortittel på julemarkedet.

For øyeblikket har imidlertid ikke Ubisoft kommet med noen offisiell bekreftelse på at utgivelsen av dette lovende skytespillet har blitt flyttet til 2005, så de nye opplysningene må nok tas med en klype salt.
Kilde: Gamer No

Hmm dette her lyder ikke bra, men jeg håper da at dette her ikke stemmer helt.