noen som har en arcade stick til salgs ?

#1
hei jeg lurte på om det var noen som har en arcade stick som er noe i banene av med street fighter anniversary sticken ..eller den nyeste hori sticken ?

jeg har akkurat kjøpt en street fighter anniversary stick som jeg er meget fornøyd med (av Na_X)
og nå ønsker kompisen min seg en lignende. Er det noen som har en til overs eller en de tenker på å selge ?
 
#2
SITAT(DagV @ 07.12.07, 14.46) 92601
hei jeg lurte på om det var noen som har en arcade stick som er noe i banene av med street fighter anniversary sticken ..eller den nyeste hori sticken ?

jeg har akkurat kjøpt en street fighter anniversary stick som jeg er meget fornøyd med (av Na_X)
og nå ønsker kompisen min seg en lignende. Er det noen som har en til overs eller en de tenker på å selge ?
[/b]
Det letteste er nok å bestille en ny en... Er ikke så ille priser...

Spiller dere 3s ?
Har dere prøvd Guilty Gear?
Bare å titte på RBN seksjonen på spillegal her :D

Vi trenger flere 2d fighters hehehehe

Bare sjekke ut Play Asia osv ;)
 
#3
jeg er veldig enig at vi trenger flere 2d fighters , og jeg har liten forståelse for hvorfor ikke alle og enhver spiller 2d spill. jeg er en fantast med en del år på baken med sf spilling. jeg kjenner også en del folk som spiller jevnlig og holder et greit nivå.
er størst fan av sf alpha serien og hadde store planer om å troppe opp på sf alpha turneringen som ble holdt på spiderman for et par år siden da alpha anthology kom ut , men ting kom i veien.
jeg spiller også litt 3s over kaillera på en engelsk server med noen utvalgte få.
Problemet med Guilty Gear for meg er vel at jeg ikke har hatt noen å spille mot på spillet og derfor ikke har blitt noe god.