Noen som selger R4DS?

#1
Heisann!

Lurte på om det var noen på forumet her som solgte en R4 DS eller lignende for en grei pris?
Kan evt bytte mot Xbox 360 spill, Ps2 spill og GC spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
WinsunX selger kun R4DS for litt over tohundrelappen pluss frakt, eller bundles sammen med forskjellige minnekort for under det dobbelte. Tror du skal jobbe bra for å finne en bedre deal, egentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Den kløktige nettkjøper sender melding til WinsunX og spør om de kan sette verdien på pakka til $20. Har handla der selv, betalte null og niks i moms. Hvorfor i faen tror du jeg foreslo det?
 
#5
Hehe, ingen grunn til å være frekk. Min erfaring er at slike mailer sjeldent hjelper. Sist gang jeg bestilt fra en butikk som visstnok skulle skrive verdi under 200kr på pakken ble jeg eid av tollen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Greit det, men både Revan og jeg fikk handla fra WinsunX uten å måtte betale moms. Du må selvfølgelig bestemme det selv, jeg tenkte bare å komme med en anbefaling.
 

sheriffen

humre humre
#7
Jeg bestilte denne, og de gutta merker alltid pakkene med $20 "Toy replacement" eller noe sånt. 4 dager tok det før jeg hadde den og. A++ would buy again etc.
 
#8
SITAT(Yetipants @ 09.12.07, 18.00) 92876
Greit det, men både Revan og jeg fikk handla fra WinsunX uten å måtte betale moms. Du må selvfølgelig bestemme det selv, jeg tenkte bare å komme med en anbefaling.
[/b]
Takk skal du ha da hvertfall ;) Skal sende mail til de og høre.