Noen som spiller Lineage II her?

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Ja jeg lurer da altså på om noen av dere spiller det spillet, selv spiller jeg det og syns det er ganske så bra Jeg er også på level 11 i spillet :p
Hvis dere vil spille det, så kan dere regge dere her: Lineage II Spillet er gratis nå siden det er i beta testing som man kan delta i.

Jeg vet også at det mange som sliter med og få koden til spillet, men da burde dere bare sende mange mailer til dem, på denne siden
 
#2
Spilte til jeg ble lvl 10. Ble lei, ga alle pengene mine til en tilfeldig fyr som nettopp hadde startet, logget av og avinstallerte spillet.

Ikke for meg.
 
#4
Har ikke spilt på en god uke nå, men jeg spiller ja.... legg inn navn og serveren du bruker så kanskje vi kan finne på noe :thumbsup:
 
#5
Jeg lastet det ned, fikk serial, men orket ikke å spille. Grunn? Det stenger om en uke...

Spiller heller Knight Online jeg.
 
#6
Bli heller med på Final Fantasy XI! Hørtes greit ut med gratis MMORPG da.. Så ikke så aller verst ut på bildene heller! :thumbsup:
 
#7
Spilt det en stund. Lagger litt inhumant mye noen ganger, og det fører

ganske ofte til at jeg sakte men sikkert blir hogd opp i fillebiter av en jævla ork eller

noe lignende. Grafikken er strålende. Hadde det bare vært en del fler classes, spells og

lignende + mye mindre lagg hadde spillet vært mye, mye bedre... Håper det skjer noe med

disse tingene etterhvert... Er det noen her som spiller det lenger egentlig? Jeg er på

serveren som heter "Erica" og er en DE Mystic på lvl 12. :blink:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Hmm, jeg spite det litt i helga og er nå lvl 14 :p Jeg spiller også på

server 2 (husker ikke hva den heter)