Noen som spiller Utopia her? [PC]

#1
Har spilt det i et år, og syns det er driitkult. Spillet er et textbasert massive multiplayer online real time strategy. Du skal bygge opp din provinse i et kongerike, og føre kriger. Anbefaler det til folk som jobber foran maskinen dag og natt uten å ha det gøy. Hehe.

NB! Sterkt vanedannende!
 
#3
kjenner to stykker som er helt og holdent avhengig! en av dem pleier å LØPE opp trappa når han kommer hjem fra skolen for å spille det!

(et lite NB. fra min side ville vært å ikke starte å spille det for da kaster du bare bort enda mer tid :D )
 
#4
Personen nevnt i posten over (trappeløperen) har et par ganger forsøkt å dra meg med inn i utopia-verdenen, men jeg har heldigvis klart å motstå det enorme presset :p
Trenger ikke enda et avhengighetsskapende spill :tommelopp:
 
#6
Opprinnelig skrevet av {DP}Bjørn@10.09.2004, 14.04
Ja for nå sitter Con Dar og spiller Heroes 3, måtte bare si det, jeg hater det spillet...
100867​
:p :p :p
 
#7
Jeg spillte en gang et spill som het Utopia til Amiga. Det var visst ganske bra, men jeg brydde meg heller lite om strategi på den tiden, så jeg ga det ikke så altfor mye oppmerksomhet.
 
#8
Jeg har spilt Utopia før 2 ganger ca 2-3 måneder hver gang, å nå gidder jeg ikke mer! Jeg ville heller anbefalt norwegian mafia vis det er oppe enda?