Noen som spiller

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Jau jeg har nettopp startet med dette nye RTS spillet, som er ganske så bra Og lurer derfor på om det er noen andre her inne som spiller det?
Spillet heter jo Codename Panzers Phase One , og ska være ganske kjent, eller litt kjent da, innen for spill folkene rundt om kring.

Spillet's handling er seff lagt til WWII, og man kan spille hele 3 kampanjer i spillet, og de er: Russer, Tysker og Alllierte, (USA og resten). Selv har jeg valgt og starte spillet, med den tyske delen først, der man i første oppdrag ska inta Polen til og begynne med, også ender man den tyske delen i Stalingrad.

Og noe av det som er nytt i dette spillet, er at man ikke kan bygge tropper osv, men man må heller spare sammen poeng som man tjener opp i løpet av oppdragene til og kunne kjøpe nye ting, som tankser osv.. Jeg syns nesten spillet er genialt, men det som trekker det litt ned, er den Engelske aksenten til de tyske folkene, som man hører i de små film sekvensene osv....


Men, men er det da noen andre her som har eller spillet dette spillet? Og hva syns dere om spillet?
 
#2
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@10.10.2004, 00.53
men det som trekker det litt ned, er den Engelske aksenten til de tyske folkene, som man hører i de små film sekvensene osv....
114721​
Så de snakker ikke gebrokken engenlsk :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
#3
Ikke altid nei, og nå er jeg i den Russiske kampanjenm, og de snakker fremdeles veldig godt Engelsk, med litt Russisk i.

Men det er bare i de små filmsekvensene da, siden de snakker tysk/russisk i selve spillet, nå man spiller osv.

Men spillet er bra for det da :)