Noen som vil ha denna TVen?

Lodin

Der Waaaah
Neste måned er tiden inne for å skaffe seg et nytt televisjonsaparat og i den forbindelse melder det seg et lite problem. Hva skal man gjøre med den gamle? Det er en helt ok 32" Philps Smartline, men jeg kjenner altså ingen som vil ha den. Ikke gidder jeg betale for å få den fjerna heller så det blir vel å setten i kjellern.
Hvis ingen av dere vil ha skiten da. Den er ikke ypperlig å kjøre de nyeste spilla på siden den bare har tre scartinnganger, men den har gjort en god jobb de seks-sju åra vi har hatt den. Kanskje du har en yngre bror eller søster som trenger sin første TV? Da er prisen for denne grei siden du bare trenger å betale bensinpenger for å komme å hente.
Så ja, noen som vil ha en gratis TV?

EDIT: Her har dere den.

CyberK

Finner ikke på noe.
Strengt tatt behøver du ikke å betale mer enn bensinpenger for å dumpe den hos din lokale elektrobutikk, de har nemlig fått ansvar for å ta seg av innsamlingen av gamle elektrovarer. (Det skjedde da det ble innført ekstra miljøavgift på varene.) Men det er selvsagt bedre om den får et koselig nytt hjem i stedet. :)

Lodin

Der Waaaah
Siden vi ikke har tilgang på bil så blir det litt vanskelig å frakte den ned til nærmeste sjappe.

EDIT: Ja, finner meg på Majorstua. Og ja, det er WS og 60hz.

Den der er jo ypperlig til å kjøre spill i SD-kvalitet, som dessverre ser ut som søppel på mitt flotte HDTV. Hvor mye vil det koste å få sendt en slik til Stavanger tror du?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ellers tar vel sikkert Elnor eller Expert på Colosseum imot TV-er, og det burde vel være kort nok til at du kan få båret den dit. Hvis ingen tilbyr seg å hente den, altså.

D

Doctor Downs

Gjest
Broren min har lyst på den, henter når som helst. No problemo? :)

Edit: Nei, var visst ikk behov allikevel...

Men for all del, det er en staselig TV. Ikke kast den. Hvis ingen andre har lyst på den så bare passer jeg tilbudet litt rundt, så dukker sikkert noen opp. Er verdt det hvis en kamerat jeg er hos i ny og ne har noe større å kjøre filmkveld på.

Hokay, hvis jeg finner noen som gidder kjøre meg til tross for at jeg allerede har tv, tar jeg den gjerne. Om ingen kommer meg i forkjøpet, selvsagt. En ekstra scart-kontakt, 4" ekstra og widescreen er jo topp når det er gratis. Men om noen andre virkelig trenger den skal de få den.

SITAT(Houseman @ 21.01.08, 21.07) 99099
Ellers tar vel sikkert Elnor eller Expert på Colosseum imot TV-er, og det burde vel være kort nok til at du kan få båret den dit. Hvis ingen tilbyr seg å hente den, altså.
[/b]
Dagligvarebutikker som selger elektronikk er også pliktet å ta imot elektroavfall. Morsomt å gi dem litt å bryne seg på, rutinene er stort sett veldig fraværende :)

Lodin

Der Waaaah
Da sier vi at Klaymen har førsterett pån siden det var han som viste interesse først. Uansett kommer dette til å ta litt tid siden jeg må vente på lønn først og så få den nye greia sendt hit før jeg kvitter meg med Philipsen. Så ja, se om du kan få skaffa bil imens. ^_^

oma

Village Drunk
hmm, jeg blir kjørt til og fra oslo nå den 10. feb, og jeg kunne tenkt meg noe bedre enn 14" 50 mhz mono tv lixm - men det er ikke jeg som kjører, og jeg vet ikke hvordan han jeg skal kjøre med tar det om jeg plutselig får en tv med meg

Lodin

Der Waaaah
SITAT(oma @ 22.01.08, 01.39) 99143
hmm, jeg blir kjørt til og fra oslo nå den 10. feb, og jeg kunne tenkt meg noe bedre enn 14" 50 mhz mono tv lixm - men det er ikke jeg som kjører, og jeg vet ikke hvordan han jeg skal kjøre med tar det om jeg plutselig får en tv med meg
[/b]
Nå ligger du uansett på tredjeplass bak Klaymen og Kumool så jeg tror ikke du trenger å stresse med det.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har nå 2. rett på TVen, og jeg har både bil og fritid, så for min del blir det ikke noe problem å hente den.

Lodin

Der Waaaah
Da noterer jeg for meg selv hvem som er hvor på lista og sender PM når det nærmer seg bestilling. Regner med å gjøre det den sjette og så får vi se hvor fort Komplett får ut fingern. Kvitter meg uansett ikke med gamla før den nye er i hus.