Noen som vil ha noe her?

#21
Kjøper Bongo-trommene av deg!

Eller, du selger dem sikkert ikke seperat fra spilla. Hvor mye hadde du tenkt deg for 2 bongotrommer (og eventuellt spillene som medfølger).

Hva er du på utkikk etter av spill? I tilfelle jeg har det og ikke trenger det.
 
#23
Silent Hill 3 mot et av spilla på mine emner (utenom PSTwo+20 spill som jeg selger for en kompis) med unntak av FF-serien og MGS? Velg og vrak..

EDIT: FOR F****!! Var det ikke jeg og du som skulle bytte Disgaea (mitt) mot SH3 (ditt) for nesten et år siden? Det ble visst aldri noe av den dealen? Mye mulig pga. sykdom, ferieavvikling, militær osv.. hehe, mulig å få fullført denne dealen igjen? Tar på meg hele skylda, da av overnevnte grunner. :)
Finn et spill ASAP :p Silent Hill-serien må jeg få komplettert ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Jeg vil også gjerne ha priser på Castlevania DS, Phoenix Wright og Final Fantasy Tactics Advance, både hver for seg og samlet. :)
 
#28
Dersom Castlevania eller Phoenix Wright ennå er til salgs er jeg også interessert. Nicholas sa ifra først, så han har selvsagt førsteretten. :)

Skulle det derimot bli til at han ikke kjøper alle tre, er jeg altså interessert i de to spillene.
 
#29
Raptorus: Nicholas har byttet til seg Phoenix Wright av meg, så det burde ikke være noe problem.

Jubei: fremdeles interessert i bongotrommene, hvis du har planer om å selge dem da. Kan sikkert kjøpe Jungle Beat for 300 inkl porto(?).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Jepp, bare å ta Føniks, Raptorus. :) Fortsatt interessert i Slottvania og Siste Fantasi Taktikker Avansert, dog.
 
#31
Whee, supert! :)

Da får vi bare vente på livstegn fra Jubei.
 
#33
Jeg har lyst på Jungle Beat med bongo trommene. Er bongoene fortsatt i god kvalitet? PM meg. Kan både bytte og kjøpe. :)