Nokia 3310

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Har du en Nokia 3310 liggende og slenge? Gi meg den! Jeg kan tilogmed tilby en liten symbolsk sum, så fremt den fungerer! Hvis du nå er en nymotens mobilnerd og tenker "Hæ Nokia hvilken?" så ser den slik ut:

Kom igjen, dere vil vel ikke ha den liggende og slenge hjemme?

Kompisen min har en, og han vurderer å skaffe seg en ny mobil..
Du er ikke ute etter en 3510 da..? :D Det har jeg nemlig.

Men skal høre med schammisen min og høre om han vil skille seg fra sin kjære 3310.

D

Deleted member 91

Gjest
"Åh, se på meg! Jeg er for grenseløst ræva til å kunne tilpasse meg nyere mobiler!"

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
It opens beers like none other, og fucker seg ikke.

roy_nor blir elsket om han skaffer en ^^

Jeg skal kjøpe meg en ny telefon om ikke så altfor lenge (come neste lønn). Kanskje jeg kan donere den til deg.

Jeg har en gammel rakker liggende å slenge som skal funke. Batteriet har sett sine glansdager men ellers fungerer den fint og flott.

Så hvis du fortsatt vil ha så kan det ordnes.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Har en 3310 liggende jeg og, med originalt deksel og knappesett. Batteriet er helt ræva, men ellers er den som ny. Jommen har jeg ikke original lader og, gitt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Psh, 3310'en har store batteriproblemer, det kan ingen komme seg unna.
5110 derimot...

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Likevel er det den beste mobilen evahr. Hva det sier om moderne mobiler, skal dere få gjette selv :p

Archtor, det høres stas ut, men jeg har masse ladere fra før, så mobil+batteri er sjef :D PM for infozzz?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Bare send PM med det du lurer på så svarer jeg etter beste evne. :)

Novastrum

Feminist-elitist
Hver dag økes høydene for den fantastiske graden av homofilioder i Martins kropp. Det er så man begynner å lure på hvor dette skal ende. Har hans hår begynt å gro seg innover i hjernebarkens vitale deler? Uvisst, for helvete. Men å Moder Jord, som jeg higer etter å vite. Når vil dagen komme da mennesket eksploderer i en euforisk rosa fæggetsky? Den gloriøse dagen da alle måker blir drept og det regner gulldråper fra himmelen? Er dette åpenbaringen vi alle venter på. Martin Martin Martin!