Nokre XBOX360-spill selges eller byttes.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har spelt gjennom / gått lei følgende:
Burnout Revenge 150,-
Tomb Raider Legends 140,-
PGR 3 90,-
Gears Of War 150,-

og så har eg Colin McRae 4 til originale XBOX liggende som eg ikkje vil ha lenger. 55,-

Porto inkludert, derfor rare summer. ;)

Er også interessert i å bytte til meg spel, har lyst på GTA4, COD4 (jatta, veit det ikkje er realistisk å bytte PGR3 mot COD4, men kva med PGR3 + King Kong f.eks?), Virtua Fighter 5, God Of War 1 eller 2 til PS2, Burnout Paradise..

Never mind, alt er bortevekk nu.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn profftips så koster det tjue kroner mer for ny utgave av King Kong enn for den du tilbyr, så det spørs hvor mange som biter på.

Nei, det er eit eget spel
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/tombraiderlegend

Du kan laste ned remaken via dette spelet, merk.

Og forresten, så har eg ikkje lenger King Kong, så den problematikken er bortevekk. Var innom Free Record Shop på Stovner Senter i Oslo, og dæven meg om dei ikkje hadde eit herlig tilbud; 6 DVD'er til 1 kr om du bytter inn 1 xbox360/ps3-spill!

Så dei fekk King Kong. Og eg fekk ein Bridget Jones-pakke, Simpsons movie, Amelie fra montmarte, Fantastic 4 silver surfer, Extras sesong 1 og Death Proof.

Bra deal! :D

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, bortsett fra Fantastic 4, Bridget Jones og The Simpsons Movie, så.

D

Deleted member 91

Gjest
Hæ? Jeg hakke sett den, men jeg trodde det var en sånn film du runka over, jeg.

Fantastic 4, Bridget Jones og Simpsons var mest for at dama også skulle få seg eit par filmer ho kunne like. Men, for å ikkje fraskrive meg ALT ansvar, hadde ikkje sett fantastic 4-oppfølgeren, synes Bridget Jones-filmene er sånn passe artige, og hadde veldig lyst til å sjå Simpsons på norsk. :p

Som ein fotnote til det heile, fant Blu-Ray-versjonen av filmen i DVD-coveret. Og siden eg ikkje har BD-speler og faktisk er ærlig av meg gjekk eg tilbake til butikken og fekk byttet plate+cover i No Country For Old Men.

Og Amelie er for øvrig jævlig bra!

Sånn, då kan somebody stenge denne tråden plz.

Status
Stengt for ytterligere svar.